//
کدخبر: ۱۷۹۵۷۰ //

وزیر دفاع: خدمت‌رسانی‌های خالصانه سپاه دل هر ایرانی را سرشار از امید می‌کند

وزیر دفاع در خوزستان گفت: امروز مردم به خوبی می بینند که پاسداران این مرز و بوم با از خودگذشتگی و فداکاری در حال خدمت رسانی به مردم هستند و این خدمت رسانی های خالصانه دل هر ایرانی آزاده را سرشار از امید می کند.

وزیر دفاع: خدمت‌رسانی‌های خالصانه سپاه دل هر ایرانی را سرشار از امید می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر سرتیپ حاتمی با حضور در محل قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) در جمع پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار داشت: امروز مردم به خوبی می بینند که پاسداران این مرز و بوم با از خودگذشتگی و فداکاری در حال خدمت رسانی به مردم هستند و این خدمت رسانی های خالصانه دل هر ایرانی آزاده را سرشار از امید می‌کند.

امیر سرتیپ حاتمی در ادامه بازدید خود از مناطق سیل زده خوزستان با حضور قرارگاه ولیعصر(عج) سپاه پاسداران با تقدیر و تشکر از کلیه دست اندرکاران و مدیریت بحران در استان به ویژه سپاهیان عزیز در قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) افزود: وزارت دفاع تلاش می‌کند رسالت خود را با بهره گیری از ظرفیت های خوب سازمان های خدماتی و صنعتی و مهندسی، پشتیبانی های لازم را در خدمت رسانی به مردم در موضوع سیل به نحو شایسته به منصه ظهور برساند.

    بیشتر بخوانید

        بازدید وزیر دفاع از اقدامات نیروهای مسلح در مناطق سیل زده خوزستان

        حاشیه مجلس| وزیر دفاع «سپاهی» شد

        واکنش وزیر دفاع به ممانعت آمریکا از ورود کمک‌های بشردوستانه به ایران

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با حمایت و رسیدگی از آسیب دیدگان خانواده بزرگ نیروهای مسلح وسازمان اتکا با تهیه و تدارک اقلام معیشتی، سازمان جغرافیایی با بسیج همه امکانات فنی در تهیه عکس های هوایی و ماهواره ای جهت بررسی دقیق منطقه، سازمان صنایع دریایی جهت ساخت و واگذاری شناورهای دریایی، بنیاد تعاون جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی، معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل جهت بسیج تمامی امکانات لجستیکی و مهندسی و ... همه و همه در یک اقدام جهادی برای خدمت رسانی به مردم عزیز به استان خوزستان گسیل شده اند.

وزیر دفاع گفت: به لطف الهی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و بسیج در کنار سایر دستگاه های کشور با هماهنگی مدیریت بحران کشور توانسته اند نقش خود را به نحوی شایسته ایفا کنند.  

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران به دلیل اقتدار و پیروزی های چشمگیر در عرصه های مختلف خار چشم دشمنان شده است اظهار داشت: آمریکایی ها با عصبانیت و دیوانگی نیروهای مسلح قانونی و خدمتگذار را برخلاف قوانین و موازین بین المللی به عنوان گروه تروریستی معرفی کرده اند که این موضوع نشانگر عمق کینه، عناد، و دشمنی آنها با ملت ایران اسلامی است.

 امیر سرتیپ حاتمی که در محل قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) در جمع پاسداران انقلاب اسلامی سخن می گفت افزود: امروز مردم به خوبی می بینند که پاسداران این مرز و بوم با از خودگذشتگی و فداکاری در حال خدمت رسانی به مردم هستند و این خدمت رسانی های خالصانه دل هر ایرانی آزاده را سرشار از امید می کند.

وزیر دفاع گفت : بی تردید دشمن در مقابله با ملت بصیر و آگاه ایران روسیاه خواهد شد و موضع گیری و اعتراضات داخلی و بین المللی این اقدام ابلهانه و نابخردانه گواه این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید همانگونه که در طول 40 سال اخیر ملت پیروز همه عرصه های تقابل با نظام استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا بوده است، این بار نیز با پشت سرگذاشتن تحریم ها سربلند میدان نبرد خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۵۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان