//
کدخبر: ۱۷۷۷۴۷ //

آب شرب پلدختر تا ساعاتی دیگر وصل می شود؛ ۱۹۲ روستای لرستان همچنان بدون آب

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور گفت: ظرف چند ساعت آینده آب وارد شبکه توزیع شهر پلدختر می‌شود البته با توجه به خساراتی که در شهر پدید آمده ما دچار حوادثی در شهر می‌شویم که اکیپ‌های عملیاتی ما مستقر می‌شوند تا آب پایدار تأمین شود.

آب شرب پلدختر تا ساعاتی دیگر وصل می شود؛ ۱۹۲ روستای لرستان همچنان بدون آب
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا جانباز اظهار داشت: بر اثر بارش‌های روزهای گذشته در 11 شهر و 796 روستا دچار مشکل شدیم و بخشی از تجهیزاتمان را از دست دادیم در همان ابتدای سیلاب همکاران ما در تلاش  خود را برای جبران این خسارت‌ها آغاز کردند و در حال حاضر از این 11 شهر فقط 2 شهر پلدختر و معمولان دچار کمبود آب هستند.

وی افزود: در پلدختر خط انتقال اصلی آب دچار سیل‌بردگی شد و همکاران ما با تلاش زیاد سعی کردند که بخشی از این لوله‌ها را ترمیم کنند البته این عملیات ترمیم و جابه‌جایی لوله‌ها به صورت دستی انجام می‌گیرد چون امکان استقرار ماشین‌آلات وجود ندارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور عنوان کرد: ظرف چند ساعت آینده آب وارد شبکه توزیع شهر پلدختر می‌شود البته با توجه به خساراتی که در شهر پدید آمده قاعدتاً ما دچار حوادثی در شهر هم خواهیم شد که اکیپ‌های عملیاتی ما مستقر می‌شوند تا آب پایدار تأمین شود.

وی تصریح کرد: با همکاری دوستان ما در بخش برق، شهر معمولان هم  تاساعاتی دیگر برق‌دار می‌شود که به محض برق‌دار شدن پمپ‌های ما آب معمولان را هم تأمین می‌‌کنند البته هم در پلدختر و هم در معمولان، مخازن آب شهر پر است و ما آب را به صورت گسترده در سطح شهر بین تانکرهای آبرسانی توزیع می‌کنیم.

جانباز بیان کرد: در حال حاضر 50 تانکر آبرسان از 21 استان کشور به شهرستان پلدختر منتقل شده، همچنین 2 دستگاه بزرگ بسته‌بندی آب با ظرفیت تولید 20 هزار بسته در روز برای مصارف آشامیدنی و پخت و پز در اختیار مردم قرار دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور گفت: از 796 روستای بی‌آب، 604 روستا تا ساعت 18 آبرسانی شده‌اند و برای 192 روستا نتوانستیم آب را برقرار کنیم چون بخش عمده این روستاها راه دسترسی‌شان قطع شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان