//
کدخبر: ۱۷۷۰۳۶ //
وزیر راه و شهرسازی:

مسیرها و پل های آسیب دیده در استان کرمانشاه را مرمت می کنیم

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وارد شدن خسارت به حدود 300 کیلومتر از راه ها و 247 مورد پل و ابنیه فنی براثر سیل در استان کرمانشاه، گفت: تمام این مسیرها و پل های آسیب دیده در استان کرمانشاه را مرمت می کنیم.

 مسیرها و پل های آسیب دیده در استان کرمانشاه را مرمت می کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد اسلامی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران با حضور معاون اول رئیس جمهوری در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، تلاش مجموعه وزارت راه و شهرسازی را باز نگه داشتن راه ها در کرمانشاه دانست و افزود: زیرساخت های آسیب دیده استان را نیز مرمت و بازسازی می کنیم.

وی به حوزه مسکن نیز اشاره کرد و با بیان اینکه برخی از واحدهای مسکونی در استان کرمانشاه دچار خسارت شده است، گفت: تصمیماتی که در دولت در مورد بخش های مختلف از جمله خسارت به واحدهای مسکونی بر اثر سیل اتخاذ می شود در کل کشور قابل اجراست.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: واحدهای مسکونی خسارت دیده براثر سیل در استان کرمانشاه نیز مانند سایر استان های سیل زده بازسازی و جبران خسارت می شود.

اسلامی اضافه کرد: سازمان هواشناسی در زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در پیش بینی بارش و وقوع سیل به خوبی عمل کرد و توانستیم با این پیش بینی ها اقدام های پیشگیرانه ای داشته باشیم و از شدت خسارات و آسیب ها بکاهیم.

او در مورد گلایه نماینده اورامانات در باره جاده های این حوزه نیز گفت: در فصل مناسب آب و هوایی به وضعیت جاده های منطقه اورامانات نیز رسیدگی می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در معیت معاون اول رئیس جمهوری بعداز ظهر یکشنبه وارد استان کرمانشاه شد.

استان کرمانشاه در مجموع هشت هزار و 100 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۰۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان