//
کدخبر: ۱۷۶۶۴۷ //
سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران تاکید کرد؛

آماده باش کامل شورای مدیریت بحران در استان تهران

سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران بر آماده باش کامل شورای مدیریت بحران در استان تهران تاکید کرد.

آماده باش کامل شورای مدیریت بحران در استان تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور درجاتی عصر جمعه با اعلام خبر آماده باش کامل شورای مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری تهران اظهار داشت: طبق گزارش‌های دریافتی از اداره کل هواشناسی استان عصر روز شنبه مورخ١٠ فروردین ماه ۱۳۹۸ شرایط جوی استان و شهر تهران ابری و در اوایل شب همراه با رگبار باران و احتمال رعد و برق در ارتفاعات با بارش برف و مه گرفتگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیشینه دما ١٧ و کمینه ١٠ درجه سانتی گراد در استان تهران خواهد بود و بارش‌ها به صورت منطقه‌ای است گفت: از روز یکشنبه ١٠ فروردین ماه نیز از بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی و جایگزینی آن با بارش‌های منطقه‌ای که از سمت غرب و شمال غربی وارد کشور می‌شود و شرایط جوی متغیری را در استان و شهر تهران شاهد خواهیم بود.

درجایی بیان داشت: در حال حاضر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران و شوراهای متناظر شهرستانی در آماده باش کامل هستند و با هوشیاری شرایط جوی را رصد می‌کنند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران اظهار داشت: شهروندان قبل از اقدام به مسافرت حتماً ضمن کسب اطلاع از شرایط جوی استان یا شهرستان مقصد سفر از مراجع ذیصلاح و رسمی به هشدارهای سازمان مدیریت کشور توجه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان