//
کدخبر: ۱۷۶۶۲۰ //

منازل مسکونی حاشیه کشف‌رود تخلیه شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد تمهیدات این سازمان را برای حفظ ایمنی شهروندان در پی احتمال طغیان و آبگرفتگی منازل حاشیه رودخانه کشف تشریح کرد.

منازل مسکونی حاشیه کشف‌رود تخلیه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری 125، حسن جعفری از اجرای عملیات تخلیه منازل مسکونی حاشیه رودخانه کشف‌رود خبر داد و گفت: ساعت پایانی شب گذشته در پی اعلام خبر بالا آمدن سطح رودخانه کشف و احتمال طغیان این رود از جانب بخشداری به سامانه تلفنی 125، بلادرنگ ماموران ایستگاه‌های 8،37و 45 آتش نشانی در معیت مدیران و سرپرستان منطقه و ایستگاه به محل مزبور جهت بررسی و ایمن سازی عزیمت کردند. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به حضور به‌هنگام تیم‌های عملیاتی به همراه تجهیزات لازم در محل گفت: ماموران آتش نشانی ضمن در جریان قرار دادن اهالی محل در اقدامی ضربتی تمامی ساکنان منازل حاشیه رودخانه را که در معرض خطر بودند را تخلیه و در این میان نیز یکصد راس گوسفند را به محل امن منتقل کردند. 

به گفته جعفری ماموران آتش‌نشانی با هماهنگی و حضور نماینده شهرداری جهت اعزام ادوات مورد نیاز پس از ایجاد سد خاکی در قسمت‌هایی از رودخانه که امکان نفوذ آب بود، حاشیه خطرناک رودخانه را ایمن‌سازی کردند. 

وی افزود: تمامی ورودی‌های فرعی متصل به کشف‌رود تا رفع خطر کامل مسدود و از عبور و مرور افراد محلی نیز جلوگیری به‌عمل آمد. 

به گفته این مقام مسؤول در آتش نشانی بالا آمدن سطح آب رودخانه به‌علت بازشدن دریچه‌های سد کارده  بوده است. 

جعفری در پایان خاطرنشان کرد : خوشبختانه با اقدام به‌هنگام مسؤولان شهری و ماموران آتش نشانی حادثه مزبور تلفات جانی و مالی در پی نداشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۶۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان