//
کدخبر: ۱۷۶۴۳۴ //

بیش از ۱۴ هزار راننده متخلف در البرز اعمال قانون شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: 14 هزار و 911 نفر از رانندگان متخلف از ابتدای اجرای طرح نوروزی برخورد به دلیل تخلفات حادثه ساز اعمال قانون شدند.

بیش از 14 هزار راننده متخلف در البرز اعمال قانون شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ غلامعلی شرق رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در رابطه با اجرای طرح نظارت نوروزی پلیس راهور گفت: 14 هزار و 911 نفر از رانندگان متخلف از ابتدای اجرای طرح نوروزی برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز در معابر درون شهری استان البرز اعمال قانون شده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به این مطلب که سرعت و سبقت غیرمجاز یکی از شایع‌ترین عوامل تصادفات است افزود: رعایت سرعت مطمئنه و سبقت مجاز لازمه برقراری نظم و امنیت ترافیکی در سطح معابر درون شهری است و هدف پلیس از اعمال قانون این است که رانندگان با توجه بیشتر به قوانین و مقررات سهم خود را در تامین امنیت معابر ایفا کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه بیان داشت: پلیس با این تخلفات حادثه ساز در معابر شهری ، برخورد جدی و قاطع دارد که این موضوع باعث کاهش تصادفات به خصوص تصادفات فوتی و جرحی خواهد شد.

شرق در ادامه افزود : به منظور افزایش ضریب ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات رانندگی،از ابتدای آغاز طرح نوروزی که از 25 اسفند ماه سال گذشته شروع گردید طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز در سطح استان به اجرا گذاشته شده است که در مجموع تعداد 14911 نفر از رانندگان متخلف مورد اعمال قانون قرار گرفتند و از این تعداد 865 خودرو با 37 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل و 550 موتور سیکلت با 7 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان