//
کدخبر: ۱۷۶۳۷۰ //

هواشناسی استان تهران:مسافران درحاشیه رودخانه ها اطراق نکنند

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور اطلاعیه ای هشدار داد: با توجه به پیش بینی رگبار، رعد و برق، تندباد موقتی؛ شهروندان از اطراق در حاشیه رودخانه های استان تهران خودداری کنند.

هواشناسی استان تهران:مسافران درحاشیه رودخانه ها اطراق نکنند
به گزارش فرتاک نیوز،

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل لغزندگی جاده ها و کاهش دید جهت عبور از جاده های کوهستانی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی، آسمان این استان طی سه روز آینده نیمه ابری در بعدازظهرهمراه با افزایش ابر پیش بینی می شود و در بعدازظهر امروز در پاره ای از نقاط (بخصوص ارتفاعات و بخش های شمالی استان) گاهی رگبار، رعد و برق، تندباد موقتی و در بخش های مرتفع تر بارش برف خواهیم داشت.
بر اساس این گزارش، همچنین در روز شنبه 10 فروردین در بعضی ساعات بارش خفیف باران بخصوص در بخش های شمالی استان پیش بینی می شود.
کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب (7 و 15)، (11 و 17) و (12 و 18) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
ایستگاه های فرودگاه امام خمینی(ره) و ورامین هر دو با 16 درجه و فیروزکوه-امین آباد و آبعلی هر دو با منفی پنج درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۳۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان