//
کدخبر: ۱۷۵۱۹۷ //
در اولین روز بهار۹۸؛

رئیس دفتر رئیس جمهور از آسایشگاه سالمندان رشت بازدید کرد

«محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت بازدید کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور از آسایشگاه سالمندان رشت بازدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود واعظی در نخستین روز از بهار با سفر به استان گیلان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از آسایشگاه معمولان و سالمندان رشت از نزدیک با مددجویان و پرسنل این مجموعه دیدار و آغاز سال جدید را به آنها تبریک گفت.

3081051

استقبال خوب مردم از قطار رشت

واعظی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه شهدا و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: اقتدار و عزت و تحولات ایران در طول سال‌های بعد از ظهر انقلاب یادآور جانفشانی و از خودگذشتگی های شهدا و خانواده‌های این عزیزان است.

وی ضمن آرزوی سالی خوب برای همه مردم ایران به ویژه گیلانیان، گفت: روزهای پایانی سال گذشته رئیس جمهور به همراه جمعی از وزرا به استان گیلان سفر کرد که در این سفر پروژه‌ها خوبی افتتاح شد که مهمترین آن بهره برداری از پروژه راه آهن قزوین - رشت بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه افتتاح این پروژه منافع بسیاری برای استان گیلان و کشور دارد، بیان کرد: در مدت کوتاه افتتاح از پروژه استقبال خوبی از آن شده است.

آمادگی گیلان برای پذیرایی از مهمان نوروزی

در ادامه استاندار گیلان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به نگهداری ۴۰۰ نفر از معلولان و سالمندان در این مرکز، اظهار کرد: آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت نخستین مرکز نگهداری سالمندان و معلولان در کشور است.

مصطفی سالاری این مرکز را نماد فرهنگی ارزشمند استان گیلان برشمرد و گفت: مردم نوعدوست گیلان همانند سایر صحنه‌ها برای کمک به این افراد نیز همیشه پای کار بوده و در راستای کمک به همنوعان خود در مسیر توسعه و بهبود وضعیت این مجموعه تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی گیلان برای پذیرایی از ۱۷ میلیون گردشگر در ایام نوروز، افزود: بر اساس پیش بینی‌ها امسال شاهد حضور بیش از ۱۲ میلیون مسافر به استان گیلان خواهیم بود.

استاندار گیلان به بهره برداری از راه آهن قزوین به رشت با حضور رئیس جمهور در روزهای پایانی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: با افتتاح این پروژه هر روز یک قطار رشت به تهران و به صورت هفتگی مسیر رشت به مشهد طی کرده و مسافران را جابجا می‌کند.

وی در ادامه به شرایط سخت ایجاد شده از سوی دشمنان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: وظیفه خود می‌دانیم مشکلات را با پشتیبانی مردم کاهش دهیم و با ایستادگی و کمترین هزینه‌ها ایام خوشی را برای آنان رقم بزنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۱۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان