//
کدخبر: ۱۷۵۱۳۲ //

موسسه دامپروری رضوی جایزه ملی تعالی و پیشرفت را دریافت کرد

مدیرعامل موسسه دامپروری رضوی از دریافت جایزه ملی تعالی و پیشرفت توسط این موسسه خبر داد.

موسسه دامپروری رضوی جایزه ملی تعالی و پیشرفت را دریافت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد صادقی شاهرخت از دریافت جایزه ملی تعالی و پیشرفت توسط این موسسه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دستیابی به پایداری سازمانی، مستلزم حرکت به سمت تعالی و بهبود است و نظر به تغییرات ریشه‌ای صورت گرفته طی 2 سال اخیر در موسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی، این مجموعه حرکت در راه تعالی و سرآمدی را نیاز اساسی و ضروری برای فعالیت‌های خود دانسته است.

مدیرعامل موسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی ادامه داد: در همین راستا این موسسه، جایزه ملی تعالی و پیشرفت را فرصتی برای بهبود فرآیندها و ارزیابی‌های خود با سایر واحدهای و موسسات دامپروری موفق در سطح کشور قلمداد کرده و در این مسیر گام برداشته است. 

وی با اشاره به نظام مدیریت حاکم بر این موسسه گفت: با توجه به اینکه دریافت جایزه در سطح تقدیرنامه در فرآیندی پیچیده و دشوار و پس از چند سال حضور هر موسسه یا شرکت انجام می‌شود، اما به‌دلیل کیفیت نظام مدیریت و مهندسی موفق حاکم بر موسسه دامپروری صنعتی قدس طی دو سال گذشته، این موسسه توانسته است در سال نخست ضمن حضور در این ارزیابی، موفق به دریافت گواهی‌نامه سطح تعهد شود.

صادقی شاهرخت ادامه داد: با همت، همراهی و پیگیری تمامی کارکنان و همچنین اعضای دبیرخانه دائمی طرح تعالی، مؤسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی در سال 1397 از بین حدود 24 مؤسسه و شرکت اقتصادی وابسته به آستان ملک پاسبان رضوی که برای دریافت جایزه ملی تعالی و پیشرفت شرکت کرده‌اند، این موسسه ضمن کسب مقام نخست در بین شرکت‌های زیر‌مجموعه هلدینگ کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی موسسه سازمان اقتصادی رضوی، در بین 24 موسسه شرکت‌کننده مقام چهارم جایزه ملی تعالی و پیشرفت در سطح تقدیرنامه را کسب کرده است.

وی درباره دستاوردهای حاصل از کسب این جایزه بیان کرد: دریافت این گواهی و به عبارتی اقدامات صورت گرفته برای کسب جایزه ملی تعالی و پیشرفت باعث شده تا در تمامی واحدهای موسسه، فرآیندها باز‌مهندسی شده و نواحی رشد و ارتقا به‌صورت پروژه‌ها و اقدامات بهبود تعریف شود.

مدیرعامل موسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی ادامه داد: به این ترتیب اجرای صحیح اقدام‌ها و پروژه‌های بهبود تعریف شده، رضایت ذی‌نفعان را به همراه داشته است و این شعار، افتخار ماست که متعهد به پرواز در آسمان تعالی هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان