//
کدخبر: ۱۷۴۶۷۵ //

برپایی ۷۱۰ سیاه چادر و غرفه صنایع دستی در ایام نوروز

برپایی 710 سیاه چادر و غرفه صنایع دستی در ایام نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمانشاه امید قادری پیش ازظهرامروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن هتل پارسیان کرمانشاه گفت: همواره  در هر جایگاهی که بودم خدمت گزار مردم بوده و یکی از استراتژی های من این بوده است که همیشه رسانه را همراه خود دانسته ام و کرمانشاه می تواند همواره محور توسعه وگردشگری باشد.

قادری اشاره ای به ستاد خدمات سفرهای نوروزی داشت و گفت: در سطح استان کرمانشاه تاکنون 36 جلسه ستاد سفرهای نوروزی برگزار شده است و 10 کمیته تعریف شده که هرکدام مناسب با دستگاه رسالت مختلف به کار خود می پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان کرمانشاه راجع به برگزاری برنامه های شاد ومفرح در ایام نوروز افزود:تلاش داریم که با برنامه های شاد بتوانیم لحظات خوشی رابرای مسافران نوروزی ایجاد کنیم تا ازسفر نوروزی خود رضایت داشته باشند.

قادری با اشاره به توزیع بیش از 700 هزار بروشور تبلیغاتی در ورودی شهرها افزود: 25 پایگاه اطلاع رسانی در قالب کیوسک های اطلاع رسانی در ورودی شهرها مستقر گردیده است و همچنین اپلیکیشن راهنمای گردشگری را طراحی و این برنامه را در اختیار مسافران قرار خواهیم داد و آنان می توانند آن را دانلود کنند.

وی از راه اندازی مراکز فروش بلیت اکترونیکی در طاق بستان،بیستون و معبد آناهیتا خبر داد و گفت: 62 حوزه فعال کرمانشاه ،در نوروز از ساعت 8 صبح تا ساعت 8 شب همه روزه آماده بازدید گردشگران و مسافران می باشد.

قادری اظهار داشت: بیش از 1022 بازدید از مراکز اقامتی استان شده است و در خصوص مراکز پذیرایی نیز 3657 مورد بازدید از این مراکز انجام شده است و به منظور رضایت مندی مسافران تا پایان تعطیلات به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

قادری بیان داشت: 500 مسجد برای اقامه نماز و 350 نماز خانه موقت به منظور اقامه نماز برای گردشگران خواهیم داشت .

قادری در مورد ثبت جهانی اورامانات اشاره داشت: تعداد نیروهای این پایگاه را افزایش داده ایم و ستاد رفع موانع ثبت جهانی اورامانات با دستور استاندار بازوند شکل گرفته است و در حال بررسی می باشد. رویداد سازی در اورامانات بسیار خوب بوده است و در این راستا 7 روستای اورامانات را ثبت ملی کردیم.و در بحث اورامانات جلوتر از استان کردستان می باشیم.

قادری از برپایی 710 سیاه چادر و غرفه صنایع دستی در ایام نوروز خبر داد و گفت: 20 سفره هفت سین نیز در ورودی ها و خروجی ها و میادین شهر با همکاری شهرداری در نظر گرفته شده است.

قادری در ادامه افزود: 09629برای شکایات مردمی می باشد و در اسرع وقت می توانند شکایات خود را به ما گزارش دهند.

خبرنگار فاطمه زردویی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان