//
کدخبر: ۱۷۳۴۸۷ //

محتکر میلیاردی آجیل شب عید در مازندران دستگیر شد

فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک تن و ۳۵۰ کیلوگرم آجیل و تنقلات احتکار شده در ساری خبر داد.

محتکر میلیاردی آجیل شب عید در مازندران دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای مقابله با عرضه کالای قاچاق و جلوگیری از احتکار کالا و نیازمندی‌های مردم در آستانه آغاز سال نو، طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کاالا و ارز در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر آجیل و تنقلات شب عید در شهرستان ساری شدند.

میرفیضی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازرسی از محل دپوی کالا توسط متهم یک تن و 350 کیلو انواع تنقلات و آجیل که متهم قصد عرضه آن در روزهای پایانی سال را داشت، کشف کردند.

وی، ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه قاچاق و احتکار کالا اقدامی در جهت ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سو استفاده از نیاز مصرف کنندگان محسوب می‌شود، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری آحاد جامعه با پلیس در توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی، مقابله با مفسدان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان