//
کدخبر: ۱۷۳۱۹۴ //

افزایش تردد قطار کرمانشاه - تهران - مشهد در ایام نوروز

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: از 25 اسفند تا 16 فروردین، روزهای زوج هفته تردد قطار از کرمانشاه به تهران و مشهد را خواهیم داشت.

افزایش تردد قطار کرمانشاه - تهران - مشهد در ایام نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد سالاری در نشست ستاد خدمات سفر نوروزی استان که امروز(20 اسفند) در سالن تدبیر استانداری برگزارشد، اظهارکرد: با پیگیری و رایزنی هایی که داشتیم، برای ایام نوروز تردد قطار کرمانشاه به تهران و مشهد افزایش خواهد داشت.

وی افزود: از 25 اسفند تا 16 فروردین، روزهای زوج هفته حرکت قطار کرمانشاه به سمت تهران و مشهد را داریم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین گفت: در بحث حمل و نقل هوایی نیز علاوه بر پروازهای عادی، از 29 اسفند تا 15 فروردین شش پرواز فوق العاده از کرمانشاه به اسپارتای ترکیه و دو پرواز هفتگی از کرمانشاه به نجف اشرف خواهیم داشت.

وی در ادامه برلزوم افزایش ارائه خدمات الکترونیکی به گردشگران در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: امروزه وضعیت گردشگری در دنیا به شکلی است که دیگر شهرهای گردشگرپذیر اقدام به توزیع کاتولوگ و نصب بنر خوش آمدگویی برای گردشگران نمی کنند، بلکه مجموعه این اقدامات را از طریق الکترونیکی انجام می دهند.

سالاری افزود: این امر باید در استان کرمانشاه نیز اجرایی شود و دستگاه های ذیربط موظفند شرایط را برای ارائه این خدمات تسهیل کنند.

وی در ادامه بابیان اینکه دولت نباید متولی سرویس دهی و ارائه خدمات به گردشگران باشد، گفت: در تمام کشورهای گردشگرپذیر این بخش  خصوصی است که به گردشگران ارائه خدمات می دهند و دستگاه های دولتی نیز کار نظارت را انجام می دهند، کاری که ما نیز در کرمانشاه باید آن را در دستورکار جدی قرار دهیم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه باتاکید براینکه در ایام نوروز نظارت بر دستگاه های خدمات رسان باید به صورت دقیق انجام گیرد و قصوری را در این زمینه نمی پذیریم، گفت: اینکه دستگاه های خدمات رسان تنها آمار بالایی از تعداد چادرهای برپا شده بدهند، بدون آنکه خدمات مناسبی داشته باشند ارزشی ندارد. باید کیفیت خدمات را مورد توجه جدی قرار داد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم ساماندهی دستفروشان خصوصا در مبادی ورودی شهرها در ایام نوروز یادآورشد: اگر دستفروشان عامل ایجاد بی نظمی و عرضه کالای های بی کیفیت باشند، قطعا به عنوان یک تهدید محسوب می شوند، در این راستا شهرداری ها باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از بروز مشکلاتی در این زمینه انجام دهند.

سالاری در پایان لزوم تامین امنیت کامل برای گردشگران و ایجاد بازارهای روز به منظور تامین اقلام و مایحتاج گردشگران در اطراف بناهای تاریخی را مورد تاکید قرار داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۱۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان