//
کدخبر: ۱۷۲۲۳۷ //
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

انهدام ۸ باند سرقت در کرمانشاه / کشف ۷۲ میلیارد ریال اموال سرقتی

فرمانده انتظامی استان از انهدام 8 باند بزرگ و کشف 132 فقره سرقت به ارزش 72 میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه خبر داد.

انهدام 8 باند سرقت در کرمانشاه / کشف 72 میلیارد ریال اموال سرقتی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع چندیت فقره سرقت در شهر کرمانشاه و با توجه به حساسیت کار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های انجام شده و با استفاده از شگردهای پلیسی توانستند 8 باند بزرگ سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی 36 نفر از اعضای آن ها را در عملیات های مختلف دستگیر کنند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: اعضای این باندها در بازجویی های بعمل آمده به 132 فقره سرقت از منزل، مغازه، خودرو و ... در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

رئیس پلیس کرمانشاه ارزش اموال سرقتی کشف شده طبق نظر کارشناسان را 72 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اصلی ترین محموله کشف شده از یکی از باندهای سرقت، 25 تن شمش مسی بود که در این رابطه 3 نفر سارق به همراه 2 نفر مالخر دستگیر شدند.

سردار امان اللهی همچنین ارزش شمش های مسی کشف شده طبق نظر کارشناسان را حدود 2 میلیارد ریال عنوان کرد.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۰۶_۱۵-۵۱-۱۴

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به معرفی 36 سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم، از تلاش پلیس برای دستگیری سایر عوامل احتمالی مرتبط با سرقت های انجام شده خبر داد.

وی همچنین با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز و احتمال افزایش سرقت ها، از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و توصیه های پلیسی امکان سوء استفاده از سارقان را بگیرند.

سردار امان اللهی در پایان با بیان اینکه بسیاری از سرقت ها به خاطر غفلت و بی توجهی مالباختگان صورت می گیرد، گفت: نصب سیستم های ایمنی در مغازه، منزل و روی خودرو می تواند تا حد زیادی از بروز سرقت پیشگیری کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان