//
کدخبر: ۱۷۱۹۸۷ //
در نشست خبری معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه عنوان شد:

در خدمات شهری الویت اول مردم هستند / طرح پاکسازی شهری با مشارکت مردم و ادارات امکان پذیر است

امیر رحیمی معاونت خدمات شهرداری گفت:یکی از شاخص ترین طرح ها، طرح جهادی و پاکسازی سطح شهر از ۲۵تا ۲۸اسفند ماه است و انتظار داریم مردم و ادارات در بحث زیباسازی و نورپردازی مشارکت کنند.

در خدمات شهری الویت اول مردم هستند / طرح پاکسازی شهری با مشارکت مردم و ادارات امکان پذیر است
به گزارش فرتاک نیوز،

رحیمی سطح شهر کرمانشاه را ۱۱هزار هکتار اعلام کرد و افزود:شهرداری به تنهایی نمی تواند در زیبا سازی شهر  کاری انجام داد میزان مشارکت مردم نقش اساسی دارد.

معاونت خدمات شهری با اشاره به اینکه در ایام نوروز اسکان مسافرین نوروزی در سه پارک سطح شهر انجام می شود این سه پارک را،پارک شرقی در کمربندی غربی،پارک شاهد و پارک شرقی طاقبستان اعلام کرد و افزود:در این پارک ها حداقل شرایط برای مسافرین مهیا شده است.

مهندس رحیمی همچنین از رنگ آمیزی دیوارها،جداول و مبلمان شهری در سطح شهر خبر داد و گفت:مبلمان شهری جدید برای اولین بار در خیابان مدرس،کریدورهای شرقی و غربی و بلوار طاقبستان نصب می شود.

وی از تهیه المان های ماندگار در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: ۳۰درصد این المانها تهیه شده است و مورد تایید کمیته زیباسازی قرار گرفته و تا هفته آینده نصب آن انجام می گیرد.

معاونت خدمات شهری شهرداری همچنین از نورپردازی میدان مرکزی‌،میدان آزادگان،میدان شاهد الهیه و میدان آیت الله کاشانی خبر داد و گفت:نورپردازی تقاطع امام حسین(ع)لاین شمال به جنوب هم  به اتمام رسیده ولی تقاطع شرق به غرب به دلیل تحویل ندادن پیمانکار انجام خواهد شد و تقاطع ۹دی میدان الهیه هم قبل از سال نو انجام می شود.

وی گفت: نورپردازی تقاطع مدافعین حرم(چهارراه ده مجنون)هم در حال آماده سازی است ودر صددیم برای دیوارسازی و فضای سبز هم اقدام کنیم.

رحیمی در مورد سفره های هفت سین سطح شهر گفت:امسال در میدان آزادگان،خروجی میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی(ره)،چم بشیر و میدان سپاه و آرامستان ها سفره هفت سین برپا می شود.

این مسئول از تهیه گل و کاشت درختچه های خاص فصل بهار در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت:از درختچه و گل هایی استفاده می کنیم که احتمال از بین رفتن آنها کمتر باشد.

وی به پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود:در روزهای پنجشنبه و جمعه،غریبان و آخر سال،درهای ورودی بسته می شود و ۳۵دستگاه ون در سطح سازمان آرامستانها برای جابجایی افراد اقدام می کنند.

وی از تهیه لباس فرم برای گارگران شهرداری و فضای سبز خبر داد و اظهار کرد:ترتیبی داده شده که در۱۰ روز آخر سال سه راه نواب بسته شود و دست فروشان با نظم در این منطقه و از شنبه تا جمعه بازار بصورت ویژه در سطح شهر به عرضه اجناس خود بپردازند.

در ادامه جلسه نساء هاشمی مدیر سامانه ۱۳۷ گفت:سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با شهرداری است که شهروندان می توانند برای حل مسائل و مشکلات شهری با این سامانه تماس بگیرند.

هاشمی افزود:طرح پاکسازی محله ها و نظافت شهری که ۲۵اسفند ۹۷آغاز می شود که در غالب سامانه ۱۳۷ اجرا می گردد. وی اظهار کرد:در هر منطقه، نماینده سامانه ۱۳۷ یک اکیپ اجرایی دارد که در طول سال به همه درخواست های مردم پاسخ می دهد و آنها را اجرا می کند ودر این سه روز به الویت های درخواست های مردم توجه خواهد کرد.

مدیریت سامانه ۱۳۷ تعداد تماس های گرفته شده از ابتدای سال با این سامانه را ۱۰هزارو ۳۳۳تماس اعلام کرد و افزود:بیشترین تماس ها مربوط به مناطق ۵،۷و۳ و در حوزه خدمات شهری و خدمات فنی و عمرانی

می باشد که در حوزه خدمات شهری به صورت الویت انجام می شود و در حوزه عمران فنی هم بیشترین مشکلات مربوط به آسفالت بوده که  دلیل نداشتن آسفالت با تاخیر انجام شده است.

وی متفاوت ترین خدمت در نوروز امسال را نصب ۳۰ المان ماندگار در کرمانشاه دانست.

خبرنگار : طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان