//
کدخبر: ۱۷۱۵۹۵ //

‍ توزیع بیش از ۲۰۸۴ تن شکر سفید در استان کرمانشاه

ارویسی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور از توزیع 840 تن شکر سفید از ابتدای بهمن ماه تا هفته ابتدایی اسفندماه در استان کرمانشاه خبر داد.

‍ توزیع بیش از  2084  تن شکر سفید در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

ماشااله ارویسی گفت : با توجه به مجوز شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه به ریاست استاندار محترم کرمانشاه ، به منظور تنظیم بازار شب عید و تامین شکر مورد نیاز صنف و صنعت ، خانوار و همچنین زنبورداران  در استان کرمانشاه از ابتدای بهمن ماه تا هفته ابتدایی اسفندماه میزان 840 تن شکر سفید در استان کرمانشاه توزیع شده است .  

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور  همچنین افزود : طرح تنظیم بازار شکر سفید در استان کرمانشاه تا تاریخ 30 فروردین 98 نیز ادامه دارد و بر همین اساس بیش از 1244 تن شکر مورد نیاز تمامی بخش های صنف و صنعت و خانوار استان کرمانشاه نیز با قیمت مصوبت ستاد تنظیم بازار استان توزیع می گردد و با هماهنگی های صورت گرفته ، در صورت نیاز این رقم قابل افزایش می باشد .   

ارویسی از نظارت کامل معاونت بازرسی سازمان صمت در استان استان ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تعزیرات حکومتی بر نحوه توزیع شکر در بازار خبر داد و اظهار داشت : بازرسان این نهادها به فروشگاه ها، مغازه ها و کلیه مراکز عرضه سطح شهر  مراجعه و بر قیمت عرضه این کالا نظارت خواهند کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان