//
کدخبر: ۱۶۹۸۷۸ //
جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف ۷۴۰ فقره سرقت در کرمانشاه / دستگیری ۵۲ قاچاقچی

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به مهمترین اقدامات ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه در بهمن ماه یکی از این اقدامات راکشف 740 فقره سرقت اعلام کرد.

کشف 740 فقره سرقت در کرمانشاه / دستگیری 52 قاچاقچی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، 633 سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی همچنین از اجرای 60 طرح پاکسازی و پیشگیری از سرقت در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: نتیجه اجرای این طرح نیز انهدام 6 باند سرقت و دستگیری 40 سارق سابقه دار بود که از این افراد 266 فقره سرقت کشف شد.  

سردار مرزبانی اجرای 24 طرح پاکسازی مناطق آلوده و کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: در این طرح 386 معتاد نیز دستگیر و 29 واحد صنفی عرضه کننده مواد مخدر پلمپ شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در یک ماه گذشته ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه موفق شدند 807 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک را شناسایی، توقیف و به پارکینک منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس کرمانشاه همچنین در راستای امنیت آفرینی 21 تن از اراذل و اوباش را دستگیری و از آن ها تعدادی سلاح سرد کشف شد.

سردار مرزبانی در پایان، دستگیری 52 قاچاقچی و کشف 15 میلیارد ریال کالای قاچاق را از دیگر اقدامات مهم پلیس کرمانشاه در بهمن ماه امسال عنوان کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان