//
کدخبر: ۱۶۹۶۸۴ //
رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه:

کاهش ۵۰ درصدی فروش قصابی‌های کرمانشاه/ به زودی قصابی‌ها گوشت تنظیم بازار عرضه می‌کنند

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه از کاهش ۵۰ درصدی فروش قصابی‌های کرمانشاه خبر داد و گفت: به زودی عرضه گوشت گوسفند گرم وکیوم شده در تعدادی از قصابی‌های کرمانشاه آغاز خواهد شد.

کاهش 50 درصدی فروش قصابی‌های کرمانشاه/ به زودی قصابی‌ها گوشت تنظیم بازار عرضه می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن آمویی با اشاره به افزایش شدید قیمت گوشت، اظهار کرد: این امر باعث شده میزان قدرت خرید مردم به شدت کاهش یابد و با کاهش خرید گوشت مواجه باشیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون میزان کشتار دام نسبت به سال گذشته در همین موقع برای گوسفند حدود ۵۰ درصد و برای گوساله حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده، خاطرنشان کرد: فروش قصابی‌ها نیز به دلیل همین گرانی‌های اخیر تا ۵۰ درصد کمتر شده، زیرا مردم توان خرید گوشت با این قیمت‌ها را ندارند.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه با بیان اینکه قصابی‌ها از حاشیه سود خود برای اینکه مردم کمتر آسیب ببینند کاسته‌اند، افزود:  با این وجود باز هم بسیاری از مردم توان خرید گوشت قرمز با این قمیت‌ها را ندارند.

آمویی سپس به عرضه گوشت تنظیم بازار اشاره داشت و عنوان کرد: قصابی‌ها برای توزیع این گوشت چه به صورت گرم و چه منجمد آمادگی دارند.

وی با بیان اینکه در جلساتی که اخیرا برگزار شده با عرضه گوشت تنظیم بازار توسط قصابی‌ها موافقت شد، یادآوری کرد: 45 قصابی برای این منظور انتخاب شدند.

آمویی ادامه داد: برای مرحله اول ۱۰ قصابی و در مراحل بعدی قصابی‌های دیگر عرضه گوشت گوسفندی را انجام خواهند داد.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه تاکید کرد: قصابی هایی که برای عرضه گوشت قرمز وکیوم شده انتخاب شده اند عمدتا در حاشیه شهر و مناطق محروم هستند.

آمویی با بیان اینکه در گذشته که تعداد معدودی از فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر گوشت قرمز را عرضه می‌کردند شاهد تشکیل صف‌های طولانی مقابل این فروشگاه‌ها بودیم، گفت: با عرضه گوشت توسط قصابی‌ها از میزان ازدحام مردم در صف‌ها کاسته خواهد شد.

وی اظهار کرد: هر زمان که سهمیه گوشت برای کرمانشاه در نظر گرفته شود، کار توزیع گوشت توسط قصابی‌ها آغاز خواهد شد.

به گفته رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه برای اینکه گوشت موجود در قصابی‌ها و گوشت تنظیم بازار آمیخته نشود، فعلا گوشت منجمد در اختیار قصابی‌ها قرار نخواهد گرفت و آنها فقط می تواند گوشت گرم گوسفندی وکیوم شده را عرضه کنند.

وی با بیان اینکه این کار هیچ سودی برای قصابی‌ها ندارد، اضافه کرد: تنها هدف ما حمایت از مردم و مصرف کنندگان در این شرایط سخت اقتصادی و گرانی گوشت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان