//
کدخبر: ۱۶۷۵۳۴ //

کشف ۱۵۹ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه در طول هفته گذشته و کشف 159 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

کشف 159 فقره سرقت در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "حسین براری" اظهار کرد: این طرح در راستای افزایش امنیت اجتماعی شهروندان توسط مجموعه انتظامی شهرستان در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این مدت 126 سارق دستگیر و 159 مورد انواع سرقت در سطح حوزه استحفاظی کشف شده است که کشفیات قطعات و محتویات داخل خودرو با 60 فقره و کشف خودرو با 48 فقره بیشترین سرقتهای کشف شده در طول هفته گذشته می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: در این مدت 170 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک قانونی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ براری با بیان اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی به صورت مداوم در راستای رضایت مندی شهروندان در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، گفت: در این راستا نیز تعداد 8 نفر از  اراذل و اوباش سطح شهرستان که برای شهروندان ایجاد مزاحمت نموده بودند دستگیر و از آنها تعدادی سلاح سرد کشف گردید که متهمین  با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

این مقام انتظامی در ادامه از دستگیری 11 نفر از قاچاقچیان در طول هفته گذشته خبر داد و گفت:  تعداد 57 هزار نخ سیگارقاچاق،  3 تن و 200 کیلو گرم زغال، 2 تن و 500 کیلوگرم کودشیمیایی و 6 هزار و 600 عدد ترقه از آنان کشف گردید.

سرهنگ براری در پایان تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، لذا اجرای مستمر این گونه طرح ها در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان