//
کدخبر: ۱۶۶۴۳۱ //

امیر خجسته: مشکل آنتن‌دهی روستاها رفع می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت ارتباطات و فناوری تا پایان سال مشکل آنتن‌دهی روستاها رفع خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر خجسته امشب در جمع مردم روستای گنبدچای در همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در خصوص عملیات عمرانی این روستا اظهار کرد: در صورت انعقاد قرارداد دهیاری و شورای اسلامی روستا برای پیمانکاری پروژه هیچ مانعی در جهت آسفالت و تخصیص قیر رایگانی که گرفته‌ایم نخواهد بود.

وی حل مشکل آبرسانی روستا را از اولویت‌های اصلی دانست که با پیگیری دهیار و شورا هرچه زودتر باید توسط مسوولان امر رفع شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: مسیر چهار کیلومتری گنبدچای به طاعون‌آباد با توجه به وجود نقاط حادثه‌خیز چند سالی است رها شده که باید اصلاح و آسفالت‌ریزی شود.

وی با اشاره به مشکل آنتن‌دهی روستای گنبد چای عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت ارتباطات و فناوری تا پایان سال مشکل آنتن‌دهی سایر روستاها رفع خواهد شد.

خجسته در پایان سخنانش با بیان اینکه دشمن با تحریم و فشار اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نظام است گفت: مردم محکم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر سیلی محکمی بر صورت استکبار خواهند زد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان