//
کدخبر: ۱۶۶۲۲۱ //
فرمانده انتظامی استان مرکزی:

مردم محوری پلیس در دوران انقلاب اسلامی محقق شده است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: مردم محوری پلیس در دوران انقلاب اسلامی محقق شده و امروز نیروی انتظامی در کنار مردم برای حفظ امنیت جامعه قرار گرفته است.

مردم محوری پلیس در دوران انقلاب اسلامی محقق شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار کیومرث عزیزی عصر جمعه در جریان افتتاح پاسگاه انتظامی بخش معصومیه شهرستان اراک، اظهار داشت: ازجمله دستاوردهای پلیس این است که مردم امروز شاهد و خواهان این هستند که پلیس در کنارشان باشد. برخلاف قبل از انقلاب که مردم از پلیس هراس داشتند امروز خواهان این هستند که پلیس خدمتگزارشان باشد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: پلیس هم در نظام جمهوری اسلامی همین رویه را پیش گرفته است که در کنار مردم باشد. پلیس قبل از انقلاب تهدید محور بود و نسبت به تهدیدها برنامه ریزی داشت. اما پلیس در نظام جمهوری اسلامی مردم مدار است و بر اساس آنچه مردم می خواهند و نظر مردم برای امنیت کشور برنامه‌ریزی می‌کند تا رضایت مردم از پلیس حاصل شود.

وی بیان کرد: پلیس امروز از مردم، برای مردم و با مردم است. این از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و از این بابت خداوند را شاکر هستیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به افتتاح پاسگاه انتظامی خاطرنشان کرد: این مکان از طرف یکی از خیران اهدا شده و به طور موقت در این مکان کارهای انتظامی و امنیتی منطقه را انجام می دهیم، تا در آینده نزدیک واحد انتظامی متناسب با این منطقه احداث شود. برای این مقر که هنوز تکمیل نشده ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان