//
کدخبر: ۱۶۲۸۴۶ //

مقاومت در برابر استکبار بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه مقاومت در برابر استکبار بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است، گفت: به چالش افتادن نظام سلطه از ثمرات انقلاب اسلامی است.

مقاومت در برابر استکبار بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی انقلابی با رهبری امام امت و پس از ایشان مقام معظم رهبری نمود و تاثیر آن در منطقه و جامعه جهانی بیشتر شده است.

وی گفت: مقاومت در برابر استکبار و به چالش افتادن نظام سلطه از بزرگترین دستاورد و ثمرات انقلاب اسلامی ایران است.

وی با حساسیت ویژه چهلمین سالگرد انقلاب، گفت: دشمنان درصدد تبلیغات برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است و قصد دارند بین مردم نفاق ایجاد کند ولی به لطف خداوند از این پیچ تاریخی عبور می‌کنیم و در جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب با حضور مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهیم زد.

مرابیگی تصریح کرد: امروز تاثیر انقلاب اسلامی در جهان و منطقه مشهود است، در هر نقطه از دنیا در حق مظلومی ظلمی صورت بگیرد این نظام اسلامی است که وظیفه خود را حمایت از آن ها می داند و آرمان و هدف انقلاب اسلامی به عنوان بهترین پشتوانه مظلومان  دفاع و حمایت از مظلومان است.

وی گفت: تأثیر این حاکمیت دینی و عظمت ولایت فقیه بر مردم دنیا نمایان شده و حتی در لبنان و عراق و سوریه ویمن و غزه به  عنوان یک فرهنگ گسترش پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل مسیر تاریخ دنیا را عوض کرد چراکه غربی‌ها معتقد بودند دین قادر به حاکمیت نیست ولی امام راحل با انقلاب اسلامی مسیر جهان را تغییر داد.

 امام جمعه موقت ایلام تصریح کرد: الگوپذیری خانواده‌ها از سیره فاطمه (س) ضروری بوده چراکه تجلی عبادت، مهربانی با پدر و مادر، کنار آمدن با سختی ها از ویژگی های حضرت فاطمه (س) بوده است.

وی گفت: زندگی ضرت علی (ع)  و حضرت فاطمه زهرا(س) سرشار از محبت و صمیمیت و صفا و احترام متقابل بود و در اصول و آداب فرزندپروری نیز الگویی تمام عیار برای تربیت فرزندان هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان