//
کدخبر: ۱۶۲۰۳۳ //

ثبت نام دوره های بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور واحد کرمانشاه

ثبت نام دوره های بدون آزمون براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور واحد کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در نشست خبری که در دانشگاه پیام نور با حضور بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه با اصحاب رسانه در سالن جلسات این دانشگاه آغاز شد وی  اظهار داشت: آغاز ثبت نام دوره های بدون آزمون(بر اساس سوابق تحصیلی) از 29 دی ماه آغاز شده است  و تا 10 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

سعیدی پور با بیان اینکه در تمام سطح استان ثبت نام به صورت حضوری انجام می پذیرد اظهار داشت: 80 کد رشته داریم که بعضی از این رشته ها در بعضی از مراکز پذیرش ندارند.

وی اشاره داشت: نقل و انتقال در کلیه مراکز پیام نور به صورت 100 %(درصد) آزاد می باشد.

وی گفت: افرادی که دارای دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش هستند، تا زمانی که دوره پیش دانشگاهی را نگذارنده باشند نمی توانند در این دانشگاه ثبت نام نمایند.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: پذیرفته شدگان دانشگاه تهران خوشبختانه از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می باشند و مطالب خود آموز و آزاد است و دانشجو متوجه خواهد شد که حضور استاد الزامی است ولی حضور وی الزامی نیست.

وی اشاره داشت: اگر داوطلبی رشته ای را انتخاب نمود و اگر در آن رشته ظرفیت وجود نداشت رشته مشابه به آن را می تواند برگزیند و دروس را عمومی بگیرد.

وی گفت: کسب آموزش دانشجویان باعث موفقیت آنان می شود و داوطلبان پس از قبولی در دانشگاه پیام نور از تسهیلات شهریه به دانشجویان در مقطع فوق لیسانس 2/5 میلیون تومان و شهریه دانشجویان دکترا هم 7/5 تا 8/5 میلیون تومان می باشد.

دکتر سعیدی پور افزود: در دانشگاه پیام نور دروس افتاه جز معدل محسوب نمی شود و کد نمی خورد و تعداد مراکز پیام نور در استان 14 مرکز است.حدودا 15 هزار دانشجو در رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد در این مراکز مشغول به تحصیل می باشند.

سعیدی پور اظهار داشت: مهندسی در رشته های شهرسازی،شیمی، گردشگری و آی تی(IT) از رشته های تاپ این مرکز هستند.

خبرنگار : فاطمه زردویی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۰۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان