//
کدخبر: ۱۶۱۱۳۷ //

۲۴ مسافر اتوبوس نجات یافتند

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از نجات 24 مسافر اتوبوس مسیر فیروزکوه و اسکان آنان در روستای سربندان شهرستان دماوند خبر داد.

24 مسافر اتوبوس نجات یافتند
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید صفری پنجشنبه شب اظهار داشت: ساعتی پیش یک دستگاه اتوبوس با 24 مسافر در مسیر فیروزکوه به سمت تهران در حال حرکت بود که به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده با رفوژ وسط محور برخورد کرد و متوقف می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: خوشبختانه به هیچکدام از مسافران آسیبی نرسید و تمامی سرنشینان این اتوبوس در یکی از مساجد روستای سربندان با همکاری دهیاری منتقل و اسکان موقت و پذیرایی شدند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: با توجه به خسارت وارد شده به اتوبوس، مسافران با وسایل نقلیه دیگری که توسط ستاد بحران شهرستان تامین شده است، می توانند به سفر خود ادامه دهند.

صفری همچنین تصریح کرد: هم اکنون در تمامی محورها اسکان موقت پیش بینی شده و علیرغم حجم زیاد برف، کولاک و توفان تردد ادامه دارد و با تلاش نیروهای ستاد مدیریت بحران، خدمات انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون محورهای مواصلاتی شرق استان تهران باز و تردد در جریان است، بیان داشت: از مسافران و رانندگان می خواهیم در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و یا تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان