//
کدخبر: ۱۶۰۱۳۸ //

کنسولگری عراق برای صدور ویزای زائران اربعین در مرکزی مستقر می شود

استاندار مرکزی گفت: سال آینده نیز همچون امسال، کنسولگری عراق برای صدور ویزای زائران اربعین در استان مرکزی مستقر می شود.

کنسولگری عراق برای صدور ویزای زائران اربعین در مرکزی مستقر می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علی آقازاده شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از زحمات و خدمات عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی سال جاری استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: برای نخستین بار با پیگیری های انجام شده و با هدف تسهیل در صدور ویزا برای زائران اربعین حسینی در سال جاری کنسولگری عراق تا پایان صدور ویزا، در اراک استقرار یافت که در این ارتباط بالغ بر ۶۰ هزار ویزا صادر شد.

وی افزود: با استقرار نماینده کنسولگری عراق در استان مرکزی، علاوه بر بهره مندی مردم استان از خدمات، همچنین موجب شد تا استان های همجوار نیز از این خدمات بهره‌مند شوند.

آقازاده خاطرنشان کرد: برای استقرار کنسولگری در استان به نحو مطلوب شرایط مهیا شد، که قطعا برای اربعین سال آینده نیز مشتاق هستند تا در آستانه اربعین حسینی مجددا در استان مستقر شوند. بنابراین پیش بینی می شود اربعین سال آینده هم بیش از ۶۰ هزار ویزا صادر شود.

استاندار مرکزی ضمن قدردانی از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی در استان مرکزی بیان داشت: البته که استان مرکزی توسط عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی در شهرهای مرزی و شهرهای آن سوی مرز ایران به تمامی زائران اربعین حسینی، خدمات‌رسانی کردند که در تاریخ استان مرکزی و کشور بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: البته این اتفاق در استان، هر سال از سال گذشته بهتر و قوی تر انجام شده و قطعا سال آینده برای خدمات رسانی به زائران اقدامات بهتری انجام خواهد شد.

آقازاده ادامه داد: مهم تر از همه اینکه این حرکت مردمی صورت گرفته و دولت یک ریال برای این موضوع هزینه نکرده و تمام هزینه های بین راه، غذای طبخ و توزیع شده بین زائران با کمک مردمی صورت گرفته و این نشان دهنده ارادت مردم به ائمه(ع) و پایبندی آنان به مقدسات دین اسلام است و این افتخار بزرگ، سرسپردگی مردم استان به راه سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) را نشان می دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان