//
کدخبر: ۱۵۸۸۰ //
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر؛

اقتصاد مقاومتی یک نسخه شفابخش برای کشور است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر گفت:اقتصاد مقاومتی یک نسخه شفابخش برای کشور است.

اقتصاد مقاومتی یک نسخه شفابخش برای کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

 از شهرستان بهشهر ، حجت الاسلام  و المسلمین سید محمد بابایی ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید و با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شد، اظهار کرد: در طول چند سال اخیر مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح و آن را به عنوان یک روش مهم در تغییر مسیر حرکت اقتصادی کشور عنوان کرد، روشی که سدی مقاوم دربرابر هجمه های غرب به شمار می رود.

 

وی افزود: تأکید مقام معظم رهبری درابتدای سال بر ضرورت تداوم اقتصاد مقاومتی مبین سه وظیفه برای دولت، دست اندرکاران تولید و مردم می باشد، سه حلقه ای که نحوه تعامل آنها برروی هم، تاثیر مستقیم دارد و نتیجه نهایی آن، به این تعامل وابسته است، یعنی هرچه قدر که مردم را تشویق به خرید کالای داخلی کنیم ولی کیفیت تولید کالای داخلی پایین باشد، عملاً رغبتی از سمت مردم به خرید کالای تولید داخلی نخواهد بود. 

 

وی ادامه داد:اگر تولیدکننده هم برای تولید کالای باکیفیت همت کند ولی دولت و سیستم بانکی کشور، خدمات پولی و مالی ارائه ندهند و یا قوانین اقتصادی، فضای کسب و کار را‌ سخت کند و یا مردم نسبت به کالای داخلی بی رغبت باشند، بازهم نتیجه منفی خواهد بود پس باید تمامی ارتباطات این سه حلقه باهم اصلاح شده و در راستای افزایش تولید ملی بهبود پیدا کند.

 

حجت الاسلام بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: اعمال تحریم های یک جانبه و غیرقانونی همواره یکی از ابزارهای غیر قانونی نظام سلطه برای وارد آوردن فشار به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است ،کما اینکه اندکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از تسخیر لانه جاسوسی ایالات متحده، آمریکا قانون تحریم نظام جمهوری اسلامی ایران را به اجرا گذاشت و در طول سی سال گذشته نیز مرتبا بر حجم این تحریم ها افزوده شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر، بیان کرد: یکی از شرایط حصول اقتصاد مقاومتی و رهایی از مشکلات اقتصادی در کشور حمایت از تولید داخلی است. رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلفی که داشته اند؛ مکرر به اهمیت تولید داخلی و ضرورت حمایت از آن تأکید نموده اند.

بابایی در پایان گفت: اگرمی خواهیم از این وضعیتی که در زمینه اقتصادی بر کشورحاکم شده خارج شویم وجوانان ما مشغول به کار شوند چاره ای نیست که از تولید ملی حمایت نماییم وتولید گران نیز جهت جلب توجه مشتریان نسبت به کیفی سازی کالا های خود اقدام نمایند تا مشلات اشتغال جوانان جویای کار در کشور مرتفع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان