//
کدخبر: ۱۵۸۴۴۳ //

رئیس خانه مطبوعات ایلام استعفا داد

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام به علت عدم همکاری مسئولان استانی و بی‌توجهی به رسانه‌ها استعفا داد.

رئیس خانه مطبوعات ایلام استعفا داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 عبدالحمید کرمی شامگاه یکشنبه استعفای خود را از ریاست خانه مطبوعات استان ایلام رسانه‌ای کرد و در این ارتباط اظهار داشت: آنچه موجب شده ‌تا از ریاست خانه مطبوعات استان استعفا دهم اعتراض به عدم توجه مسئولان استانی به ویژه مدیریت ارشد استان ایلام به جایگاه رسانه و نقش آن در توسعه استان ایلام است.

رئیس مستعفی خانه مطبوعات گفت: رسانه با توجه به منزلتی که دارد، در همه تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها نقش موثری دارد و خانه مطبوعات استان ایلام سال‌ها است به نمایندگی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام تاسیس تا به نمایندگی از آنان نسبت به حقوق اساسی این صنف تلاش کند.

وی نقش رسانه در توسعه استان ایلام را یادآور شد و خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان ایلام با طرح مشکلات و معضلات و ارائه راهکارهای لازم به مسئولان به  نمایندگی از افکار عمومی تا کنون توانسته است مشاوری امین برای آنان باشد، اما متاسفانه مسئولان استان ایلام به خصوص مدیریت ارشد آن به رویه رسانه گریز روی آورده و هیچ توجه و مساعدت و همکاری با رسانه نداشته و ندارد.

کرمی در ادامه گفت: به جهت حفظ شان و جایگاه رسانه و بی توجهی مسئولان ارشد استان ایلام از سمت خود استعفا می‌دهم تا بتوان به حفظ جایگاه رسانه در استان ایلام کمکی کرده باشم.

به گزارش تسنیم، اخیرا در برگزاری سوگواره اربعین و رسانه در مرحله اختتامیه است، مسئولان استانی به خصوص مدیریت ارشد استان ایلام بنای عدم همکاری گذاشته شده است و در استان ایلام مدیریت ارشد استان ایلام رسانه گریز و با رسانه‌ها تعاملی ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان