//
کدخبر: ۱۵۷۸۴۹ //

فرصت‌های شغلی مناسبی در منطقه آزاد انزلی ایجاد شده است

عضو فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های ایجاد شده و سرمایه‌گذاری صورت گرفته در منطقه آزاد انزلی فرصت‌های شغلی مناسبی را ایجاد کرده است.

فرصت‌های شغلی مناسبی در منطقه آزاد انزلی ایجاد شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 «نظر افضلی» پس از بازدید از زیرساخت‌های گردشگری، صنعتی، تولیدی و بندری منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: زیرساخت‌های ایجاد شده و سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این منطقه فرصت‌های شغلی مناسبی را با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی ایجاد کرده است.

وی در ادامه با بیان این‌که متأسفانه مطرح می‌شود که مناطق آزاد تنها محل ورود و خروج کالاست، تصریح کرد: طی بازدید از منطقه آزاد انزلی، شاهد سرمایه‌گذاری مختلف داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف صنعتی، تجاری و گردشگری هستیم. فعالیت این مجموعه‌ها نشان می‌دهد این مناطق در صورت حرکت در مسیر انجام مأموریت‌ها و اهداف، بستری مناسب برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه همه جانبه هستند.

عضو فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که استمرار بازدیدها و نشست‌های تخصصی با حضور اعضای فراکسیون و نمایندگان مجلس در توسعه تعاملات و رفع موانع موثر است، تصریح کرد: این سفرها و بازدید از زیرساخت‌های ایجاد شده در مناطق آزاد سبب می‌شود تا دید ما نسبت به این مناطق وسیع‌تر و جامع‌تر شود و نتیجه حاصله طی این بازدیدها، استفاده از ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های این مناطق در راستای توسعه متوازن کشور در بخش‌های مختلف به عنوان کانون فعال اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار است.

افضلی با تشریح روند توسعه‌ای و معیشتی حوزه انتخاباتی خود، راه‌اندازی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را در بهبود فضای کسب و کار، زدودن چهره فقر و حمایت از جوامع محلی محدوده و نواحی همجوار موثر دانست و خاطرنشان کرد: در محدوده حوزه انتخابیه خود ایجاد دو منطقه ویژه اقتصادی را درخواست و پیگیری کرده‌ایم، این مناطق شامل ۲ منطقه ویژه عمومی در شهرستان‌های فردوس و نهبندان و منطقه ویژه انرژی‌های نو در سربیشه است که کلیات آن در صحن مجلس به تصویب رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۸۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان