//
کدخبر: ۱۵۷۳۲ //
رییس اداره اوقاف گلوگاه خبر داد؛

اخذ ۸ فقره سند مالکیت برای موقوفات گلوگاه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه گفت: 8 فقره سند مالکیت منفعتی برای موقوفات گلوگاه اخذ شد.

اخذ 8 فقره سند مالکیت برای موقوفات گلوگاه

محمد حسین فاضلى در گفت و گو با خبرنگار فرتاک نیوز از گلوگاه، اظهار کرد:در روزهای پایانی سال 95 تعداد 8 فقره سند مالکیت منفعتی برای موقوفات این شهرستان اخذ شد.

 

وی افزود:این اسناد  مالکیت شامل؛ موقوفات کربلایی لیلا، مشهدی حسن، مرحوم بابا ریحان آباد و موقوفات مساجد جامع و صاحب الزمان(عج) تیله نو می باشد که مساحت آن 20585 متر مربع می باشد.

رییس اداره اوقاف گلوگاه یکی از مهمترین راه های حفظ و صیانت از وقف را تثبیت مالکیت موقوفات دانست و خاطر نشان کرد : در چند سال اخیر شاهد هستیم با برنامه ریزی هدفمند ومنسجم از سوی سازمان اوقاف روند تثبیت اسناد موقوفات سرعت بیشتری گرفته است.

 

وی افزود : افرادی که توفیق دارند بخشی از املاک خود را برای نیازهای روز جامعه وقف کنند نام و یادشان تا ابد در جامعه باقی خواهد ماند و ثواب این موقوفات در حیات و ممات عاید آن واقف خواهد شد.

 

فاضلی از همه مستاجرین موقوفات در خواست کرد تا نهایت همکاری و تعامل را با اداره اوقاف این شهرستان داشته باشند تا در سریعترین زمان موقوفات دارای سند شوند و همچنین افرای که به موقوفه تعرض می کنند به اداره اطلاع رسانی کنند و املاک و اراضی موقوفه را حفظ و حراست کنند. 

 

وی در پایان گفت: در صدور و اخذ  اسناد مالکیت برای موقوفات  شهرستان گلوگاه، همکاران، کارشناسان اوقاف، رییس و همکاران و کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک در این مسیر نقش به سزایی داشته اند که از زحمات و خدمات ماندگارشان در تثبیت موقوفات کمال تقدیر و تشکر دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان