//
کدخبر: ۱۵۵۸۱۹ //

اسنپ تا این لحظه هیچ گونه مجوزی ندارد

نشست خبری سرپرست شهرداری کرمانشاه با اصحاب رسانه برگزار شد.

اسنپ تا این لحظه هیچ گونه مجوزی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد لعل بخش سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: اسنپ تا این لحظه هیچگونه مجوزی از تاکسیرانی دریافت نکرده و اگر تبلیغاتی در این زمینه در سطح شهر صورت گرفته توسط پیمانکار و غیر قانونی است.

لعل بخش از  پروژه میدان امام خمینی (ره) ،پروژه امام حسین ( ع) و پروژه قطار شهری نام برد و افزود: پروژه میدان امام حسین(ع) تا اسفند ماه افتتاح می شود وی پیشرفت فیزیکی این طرح را 85 درصد اعلام کرد و افزود : بر اساس توافق انجام شده امسال ۱۱ میلیارد تومان مازاد بر توافق برای تقاطع امام حسین دریافت می کنیم که ۵ میلیارد و پنجاه میلیون تومان آن به صورت صد درصد جذب و به پیمانکار پرداخت شده است.

 وی  در خصوص پروژه میدان  امام خمینی گفت:  ۲۸ و نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم.

لعل بخش پیشرفت پروژه تونل قطار شهری از سه راه ۲۲بهمن تا میدان آزادی را هم ۹۰درصد اعلام کرد و افزود عملیات حفاری از میدان آزادی به طرف میدان فردوسی به دلیل بافت فرسوده متوقف شده ولی بتن ریزی و امنیت کار در حال انجام است.

سرپرست شهرداری افزود: ۳۵۰هزار متر مربع از حاشیه شهر کرمانشاه آسفالت شده است

لعل بخش تصریح کرد:۱۳دستگاه خودروی سبک و سنگین به ناوگان آتش نشانی اضافه کرده ایم و در صدد هستیم ۱۰۰نفر از پرسنل آتش نشانی را ازبین سربازان امریه گزینش کنیم.

وی در ادامه از تعداد اتوبوس های فعال در سطح شهر نام برد و افزود:۲۳۰دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر کرمانشاه داریم که مدت زمان استفاده از آنها ۱۰سال است که با این روند در ۲سال آینده اتوبوسی در سطح شهر نخواهیم داشت. وی افزود: ۸دستگاه اتوبوس دیگر هم خریداری شده. که ۵سال توان کار در ناوگان را دارند.

لعل بخش گفت:با توجه به اینکه معاونت مشارکت شهرداری و معاونت فرهنگی پایان ماموریتشان اعلام شده در صورت دریافت استعلام فرد جایگزین را اعلام می کنیم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۸۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان