//
کدخبر: ۱۵۵۷۶۹ //

پدری در سردشت دیه فرزندش را برای ساخت مرکز درمانی اهدا کرد

فرماندار سردشت گفت: یکی از اهالی شهرستان به نام «هادی وفاپور» در اقدامی خداپسندانه دیه پسر چهار ساله اش را برای ساخت مرکز فوریت های پزشکی در روستای اسلام آباد واقع در دهستان آلان اختصاص داد.

پدری در سردشت دیه فرزندش را برای ساخت مرکز درمانی اهدا کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

نژاد جهانی: فرزند این پدر نیکوکار سال گذشته بر اثر یک حادثه رانندگی در این شهرستان جان خود را از دست داده بود و وی چند روز پس از سالگرد درگذشت پسرش تصمیم گرفت تا دیه را برای کار خیر هزینه کند و برای این کار یاری مسوولان را خواستار شد.

وی اضافه کرد: وی پس از مشورت هایی که با چند تن از معتمدان شهر و مسوولان انجام داد، تصمیم گرفت تا این مبلغ را برای ساخت یک مرکز فوریت های پزشکی در منطقه سخت گذر و دورافتاده این شهرستان هزینه کند.

وی با اشاره به اینکه دهستان آلان سردشت یکی از محروم ترن مناطق شهرستان به لحاظ وضعیت راه ها و مراکز درمانی است، افزود: این فرد هدف خود از این کار خیرخواهانه را کمک به مردم نیازمند و تشویق سایر خیران برای اقداماتی از این دست عنوان کرد.

وی گفت: دیه این پسر چهار ساله 2 میلیارد ریال بوده و پدر وی اعلام کرده است چنانچه این مبلغ برای ساخت این مرکز درمانی کفاف نکند، مبالغ بیشتری را نیز اهدا می کند.

به گزارش ایرنا پس از فوت «محمد» خداوند فرزند پسر دیگری را به این خانواده عطا کرد و هم اکنون هادی وفاپور یک دختر و یک پسر دارد.

پدر این خانواده سابقه اعمال خیر دیگری را نیز در پرونده دارد به طوری که اعضای بدن پدر خود را که در سال 1393 در حادثه ای مصدوم شده و حین انتقال نامناسب به بیمارستان دچار مرگ مغزی شده بود را به چهار بیمار نیازمند از شهرهای شیرازو ارومیه اهدا کرد.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان