//
کدخبر: ۱۵۵۳۸۸ //

بهره برداری از ۳۳ طرح با سرمایه گذاری ۳۵۶ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: در هشت ماهه امسال 33 طرح با سرمایه‌گذاری 356 میلیارد ریال و اشتغالزایی 300 نفر در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسیده است.

بهره برداری از 33 طرح با سرمایه گذاری 356 میلیارد ریال در  شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

بیژن کردستانی اظهار کرد: در هشت ماهه امسال 190 قرارداد واگذاری زمین در 21 ناحیه و شهرک صنعتی استان با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده است به گونه‌ای که تعداد قراردادهای واگذاری زمین از 1008 مورد تا پایان سال 96 هم اکنون به 1198 مورد رسیده است.

وی از بهره‌برداری 33طرح صنعتی در این مدت هم خبر داد و عنوان کرد: تعداد طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان نیز از 416 مورد تا پایان سال 96 هم اکنون به 449 مورد رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه سرمایه‌گذاری واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌های صنعتی استان تا پایان سال 96 حدود 7214 میلیارد ریال  بوده است، خاطرنشان کرد: این رقم نیز اکنون به حدود 7570 میلیارد ریال است.

به گفته این مسئول، اشتغال این واحدها نیز از 8500 مورد تا پایان سال گذشته به 8800 نفر رسیده است.

وی یادآوری کرد: این واحدهای به بهره‌برداری رسیده جدای از 37 واحد صنعتی راکدی است که از ابتدای امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مجدد وارد چرخه بهره‌برداری شد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان