//
کدخبر: ۱۵۴۲۳۲ //

نصب چندین المان به مناسبت شب یلدا در میادین اصلی سنندج

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج از نصب المان های موضوعی در آستانه فرا رسیدن شب یلدا بلندترین شب سال در سطح میادین اصلی خبر داد.

نصب چندین المان به مناسبت شب یلدا در میادین اصلی سنندج
به گزارش فرتاک نیوز،

شرمین شریفی  اظهار کرد: نگه داشتن آیین دیرینه شب یلدا، ارتقاء نشاط عمومی در سطح شهر و زنده نگه داشتن سنت های بومی و ملی و همچنین ارتقاء فضای بصری از مهم ترین اهداف نصب المان و نورپردازی میادین سطح شهر است.

وی با اشاره به اینکه نصب المان های موضوعی و مناسبتی و فضاسازی محیطی در مناسبت‌های مختلف یکی از برنامه های این سازمان است، افزود: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و در راستای ایجاد نشاط عمومی در سطح شهر نصب چندین المان و نورپردازی سطح شهر در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج از نصب چندین المان مناسبتی به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا در سطح شهر سنندج خبر داد و گفت: المان‌های مناسبتی شب یلدا در میدان آزادی، میدان سنه دژ، میدان بهاران، پارک شانو و میدان حجاب جهت زیباسازی فضای بصری سطح شهر جانمایی و نصب شده است.

65162

 

وی عنوان کرد: امسال علاوه بر نصب المان های نصب شده به صورت ویژه میدان آزادی به عنوان میدان اصلی سطح شهر نورپردازی می شود.

شریفی ابراز امیدواری کرد با نصب المان‌های موضوعی بتوان در مناسبت های مختلف شور و نشاط را در میان شهروندان ایجاد کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان