//
کدخبر: ۱۴۹۳۲۸ //

برگزاری جلسه علنی دادگاه عضو شورای شهر و تعدادی دیگر از متهمان در مشهد

جلسه رسیدگی به اتهامات یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی دیگر از متهمان در مشهد صبح امروز به‌صورت علنی برگزار شد.

 برگزاری جلسه علنی دادگاه عضو شورای شهر و تعدادی دیگر از متهمان در مشهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، جلسه رسیدگی به‌ اتهامات یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی دیگر از متهمان در مشهد امروز به‌صورت علنی برگزار شد.

برپایه همین گزارش نخستین جلسه رسیدگی به‌اتهامات یکی از اعضای شهر مشهد به همراه تعدادی دیگر از متهمان در شعبه 132 دادگاه کیفری دو مشهد به‌ریاست قاضی باخدا به‌صورت علنی در مجتمع قضایی امام رخمینی (ره) مشهد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور متهمان و وکلای آنها و تعدادی از دانشجویان، شهروندان و اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد، قاضی باخدا پس از اعلام رسمیت جلسه و اعلام تذکرات قانونی و اخلاقی لازم از نماینده دادستان خواست که به‌قرائت کیفرخواست تنظیمی بپردازد.

  پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد، متهمان حاضر در جلسه به‌دفاع از خود در مورد اتهامت مختلف از جمله ارتکاب به‌فعل حرام، شرب خمر، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، تحصیل مال نامشروع، ارتشاء، شروع به‌ارتشاء، تصدی بیش از یک شغل، انتشار عکس‌های مستهجن، دائر کردن مکان فساد و فحشا، معاونت و ارتکب در فعل حرام از طریق تشکیل باند و روابط نامشروع پرداختند.

در این جلسه همچنین وکلای مدافع متهمان ضمن ارائه دغاعیه، توضیحات و دفاعیات مورد نظر را به‌محضر دادگاه ارائه کردند.

گفتنی است نخستین جلسه رسیدگی به‌اتهامات خانم‌ها (آ- الف)،، (ز- پ)، (ت – ص)، الف – ر)، (س – م) و آقایان (م – د) و (الف – ش) با یک ساعت تاخیر به‌دلیل عدم حضور دو تن از متهمان پرونده در ساعت 10 صبح آغاز و در ساعت 12:30 دقیقه به‌پایان رسید، همچنین جلسه آتی رسیدگی به‌اتهامت افراد مذکور بنا به‌درخواست وکلای متهمان به‌صورت علنی برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان