//
کدخبر: ۱۴۸۵۸۲ //
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی عنوان کرد؛

اجرای طرح پنل های خورشیدی برای۵۲۰ مددجو کمیته امداد خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:۵۲۰ مشترک روستایی با حمایت های این نهاد با اجرای طرح پنل های خورشیدی شاغل شدند.

اجرای طرح پنل های خورشیدی برای۵۲۰ مددجو کمیته امداد خراسان رضوی
به گزارش فرتاک نیوز،

حبیب الله آسوده اظهار کرد: اجرای طرح پنل های خورشیدی در منزل مددجویان روستایی برای اولین مرتبه در این استان کلید خورد و اکنون ۵۲۰ مشترک خانگی تحت حمایت این نهاد با تولید پنج کیلو وات برق از انرژی پاک با درآمد ۷۵۰ هزار تومان درماه شاغل هستند.

وی افزود:صف پشت نوبتی برای ورود به چرخه حمایتی این نهاد صفر شده است و از مردادماه امسال تاکنون ۲۱ هزار خانوار در شرایط سخت اقتصادی پس از احراز نیازمندی وارد چرخه حمایتی کمیته امداد خراسان رضوی شدند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد:اکنون ۱۴۲ هزار خانوار از تمام خدمات معیشتی و حمایتی کمیته امداد استان بهره مند هستند که این رقم تا نیمه آذرماه به ۱۵۱ هزار خانوار افزایش می یابد.

وی گفت: کمیته امداد در همه مواقع یاری گر نیازمندان است و باتوجه به شرایط سخت اقتصادی سازمانها و دستگاه های اجرایی استان و عموم مردم با معرفی افراد نیازمند به کمیته امداد کمک کنند تا در کمترین زمان بررسی لازم صورت گیرد و ارائه خدمت شود.

آسوده تصریح کرد:مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد نسبت به رفع مشکلات مردم محل اقدام می کنند و اکنون در استان حدود ۱۰۰ مرکز نیکوکاری فعال است که در تمام امور خانواده های نیازمند با مشارکت خیران به تکریم و رفع مشکلات خانواده ها می پردازند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: همچنین در خراسان رضوی صف پشت نوبت برای دریافت تسهیلات کارگشایی و کمک هزینه ازدواج صفر است و به بیماران صعب العلاج تحت حمایت نیز خدمات مناسب ارائه می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان