//
کدخبر: ۱۴۷۱۳۵ //
سرپرست استانداری یزد:

قابلیت اجرای طرح کارگروه خانواده شورای صبح جمعه/یزد پایلوت شود

سرپرست استانداری یزد گفت: اجرای طرح کارگروه خانواده شورای صبح جمعه یزد، طرحی قابل ارائه و اجرا است و اجرای آن را به سازمان امور اجتماعی کشور پیشنهاد خواهیم داد.

قابلیت اجرای طرح کارگروه خانواده شورای صبح جمعه/یزد پایلوت شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدعلی طالبی در جلسه شورای صبح جمعه اظهار داشت: یکی از کارگروه هایی که در شورای صبح جمعه بسیار خوب کار کرد و می توانیم نتایج آن را به صورت ملموس در آینده ببینیم، کارگروه خانواده با مدیریت حجت الاسلام معزالدینی است.

وی با اشاره به اینکه این کارگروه به  برنامه ای قابل ارائه رسیده است، افزود: البته ممکن است نقدها و ضعف‌هایی نیز وجود داشته باشد اما با بحث در جلسات مختلف، نقاط قوت این طرح روزبه‌روز بیشتر و نقاط ضعف هر روز کمتر شده است.

طالبی تاکید کرد: در نظر داریم این برنامه را در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به عنوان عالی‌ترین سطح برنامه ریزی استان تصویب کنیم ضمن اینکه این قابلیت را در آن می‌بینیم که به عنوان یک طرح پایلوت به سازمان امور اجتماعی کشور پیشنهاد دهیم و با حمایت آنها این طرح را در یزد آغاز کنیم.

سرپرست استانداری یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم با نتایج خوبی که در استان یزد از اجرای این طرح کسب می‌کنیم، بتوانیم شاهد اجرای آن در سطح کشور نیز باشیم.

وی تصریح کرد: کارگروه خانواده شورای صبح جمعه و طرح ارائه شده از سوی آن، الگویی در زمینه کار جمعی و مشارکت صاحب‌نظران و رسیدن به یک طرح منسجم است و پیشنهاد می کنم که در این الگو در سایر کارگروه ها نیز دنبال شود.

طالبی یادآور شد: در بعضی از کارگروه‌ها، فعالیت‌های انجام شده منتج به یک برنامه هدفمند و منسجم که بتوان در کارگروه های مختلف آن تصویب کرد، نرسیده ایم.

وی با اشاره به حضور صاحب‌نظران استان یزد در شورای صبح جمعه تاکید کرد: این جمع فرهیخته، سرمایه اجتماعی استان یزد است و همه ما در قبال آن مسئول هستیم و حق اعضای شورای صبح جمعه است که نتیجه وقت و زمانی که اختصاص داده‌اند را ببینند و نتیجه اجرای آن را نیز ببینند و بدانند که خرد جمعی که در این مجموعه شکل می‌گیرد، در کجای استان خود را نشان می دهد.

سرپرست استانداری یزد اظهار داشت: شرایط باید به نحوی پیش برود که هر مسئولی که به استان یزد می‌آید، افتخار و درخواستش این باشد که این جمع به خدمت مسائل توسعه استان دربیایند و از این ظرفیت خوبی که در استان وجود دارد، استفاده کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان