//
کدخبر: ۱۴۶۰۰ //

اعطای ۳۸۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وام ازدواج در آذربایجان شرقی

رئیس شورای هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی از اعطای 389 میلیارد و 800 میلیون ریال وام ازدواج برای واجدان شرایط در استان خبر داد.

 اعطای 389 میلیارد و 800 میلیون ریال وام ازدواج در آذربایجان شرقی
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن سعیدی اصل، روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سالن اجتماعات شهرداری تبریز افزود: میانگین زمانی برای دریافت وام ازدواج از سوی بانک مرکزی دو ماه است.

وی اظهار کرد: از سال 94 تاکنون هیچ موردی بنا به هر دلیلی باقی نمانده است و بعد از گذشت دو ماه از درخواست وام ازدواج یا باید پرداخت شود و یا با گزارش علت دریافت نکردن وام از سامانه حذف شود.

سعیدی با اشاره به مشارکت بیشتر بانک های دولتی برای اعطای وام ازدواج به درخواست کنندگان گفت: 19 بانک در این ارتباط نقش بیشتری داشته اند.

جمشید نظمی، دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی در این جلسه با ارائه گزارش های آماری از تعداد جلسات و مصوبات این ستاد در سال جاری گفت: تعداد جلسات برگزار شده این ستاد 10 جلسه و تعداد مصوبات صادر شده 66 مصوبه بوده که از این تعداد مصوبه 74 درصد عملیاتی شده است.

در این جلسه از عوامل برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان و مشارکت کنندگان فعال این حوزه به تفکیک دستگاه ها تجلیل به عمل آمد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان