//
کدخبر: ۱۴۴۶۰۵ //

استاندار کردستان: دولت مدیون جوانان کردستانی است

استاندار کردستان با اشاره به اینکه ما به جوانان مدیون هستیم، گفت: باید دینمان را در قبال جوانان با فراهم‌سازی زیرساخت‌های توسعه‌ای ادا کنیم.

 استاندار کردستان: دولت مدیون جوانان کردستانی است
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن مرادنیا عصر امروز در شورای اداری استان که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در استانداری کردستان برگزار شد، سفر ستاری به استان را دلگرم‌کننده دانست و اظهار داشت: امید است این سفرها تداوم و نتایج مثبتی را برای کردستان به همراه داشته باشد.

وی گفت: طی بازدیدهایی که امروز از مجموعه‌های مختلف فناورانه استان به عمل آمد، ملاحظه شد که جوانان بسیار مشتاق، خوش‌فکر و خلاقی در زمینه‌های فناوری در استان وجود دارند که فعالیت‌های بسیار خوبی را انجام داده‌اند.

استاندار کردستان تصریح کرد: با اندک حمایت و کمکی به این مجموعه‌ها می‌توان کارهای بسیار بزرگی را برای توسعه کشور و استان انجام داد.

وی با ذکر اینکه استان کردستان سال گذشته در طرح تکاپو، استان نخست بود، عنوان کرد: این جایگاه گویای وجود استعداد و خلاقیت استان کردستان در زمینه فناوری و تکنولوژی است.

مرادنیا افزود: معتقد هستم مجموعه دولت با حمایت‌های خودشان می‌توانند زمینه توسعه در این استان را با وجود جوانان خوش فکر، خلاق، زحمتکش و پرتلاش و در عین حال کم توقع فراهم سازد.

وی خطاب به معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور اظهار کرد: درخواست می‌شود عنایت خاص و ویژه‌ای به استان کردستان لحاظ شود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه کردستان استانی توسعه‌نیافته و کمتر توسعه یافته است، گفت: با حمایت از جوانان این استان این امکان فراهم می‌شود که آنان به جای انجام کارهای سخت و زیان‌آور در شهرهای مرزی و یا تهران و دیگر جاهای کشور، به‌عنوان مجموعه‌هایی که خود ایجاد شغل و درآمد کنند و خودشان بزرگ خودشان باشند شناخته شوند.

وی با بیان اینکه احساس و باور من بر این است که به جوانان مدیون هستیم، خاطرنشان کرد: باید دینمان را به خوبی ادا کنیم و با ایجاد زیرساخت برای جوانان کارهای خوبی را انجام داد.

استاندار کردستان با اعلام اینکه کمک به تجاری‌سازی این فعالیت‌ها یکی از کارهای بسیار اساسی و مهم است که مجموعه دولت می‌تواند در خلق آن کمک‌رسان باشد، ادامه داد: باید زمینه همکاری با کشورهای همسایه و سایر کشورها فراهم شود و با برگزاری دوره‌های ارتقاء مهارت و حضور در دوره‌های خارجی، زمینه توسعه و رشد را فراهم ساخت.

مرادنیا در پایان یادآور شد: یاری خداوند متعال، همت جوانان و حمایت همه جانبه دولت می‌تواند به تحقق این هدف بینجامد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۶۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان