//
کدخبر: ۱۴۱۷۳۸ //

۱۵ میلیارد ریال صرف هزینه درمانی مددجویان کرمانشاه شد

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: 15 میلیارد و 500 میلیون ریال برای درمان مددجویان زیرپوشش این نهاد از ابتدای سال جاری تا پایان مهر، هزینه شده است.

15 میلیارد ریال صرف هزینه درمانی مددجویان کرمانشاه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین خدرویسی اظهار داشت: این مبلغ به عنوان کمک هزینه درمان بیماران صعب العلاج و همچنین درمان بیماری مددجویان کمیته امداد کرمانشاه هزینه شده است.

وی ادامه داد: از مجموع مبلغ هزینه شده، 11 میلیارد ریال آن برای کمک به پرداخت هزینه های درمانی و خدمات ویژه مددجویان شهری و روستایی بوده است.

خدرویسی خاطرنشان کرد: چهار میلیارد و 550 میلیون ریال آن نیز برای کمک هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کیمته امداد کرمانشاه در ادامه از پرداخت چهار میلیارد ریال کمک هزینه مسکن به مددجویان تحت حمایت این کمیته در استان طی مهر ماه امسال خبر داد.

وی گفت: پرداختی ودیعه مسکن در شهر‌های زیر 20 هزار نفر جمعیت بین 50 تا 100 میلیون ریال و در شهر‌های بالای 20 هزار نفر بین 100 تا 150 میلیون ریال بوده است.

خدرویسی در خصوص میزان اجاره مسکن پرداختی نیز گفت: این مبلغ به طور ماهیانه در شهر‌های زیر 20 هزار نفر بین 700 تا 800 میلیون ریال و در شهر‌های بالای 20 هزار نفر نیز بین 800 هزار ریال تا یک میلیون ریال می باشد.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در پایان گفت: 9 هزار و 210 خانواده فاقد منزل مسکونی که در منازل استیجاری سکونت دارند تحت حمایت این کمیته هستند.

در استان کرمانشاه 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۷۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان