//
کدخبر: ۱۴۱۱۶۸ //
رئیس دانشگاه بناب:

سرانه مطالعه باید در بناب افزایش یابد

رئیس دانشگاه بناب گفت: سرانه مطالعه باید در بناب افزایش یابد و برای همین منظور استفاده از تکنولوژی های روز جهان ضروری است.

سرانه مطالعه باید در بناب افزایش یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین پیری عصر امروز پنج شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بناب اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم سرانه مطالعه را در شهرستان بالا ببریم باید فرهنگ کتابخوانی را از مهدهای کودک و دانش آموزان مقطع ابتدایی شروع و نسبت به فرهنگ سازی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه گوشی های تلفن همراه یکی از دلایل رغبت کم کودکان به بحث کتابخوانی شده است؛ تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را توسعه دهیم، لازم و ضروری است با تهیه فایل صوتی کتاب ها دانش آموزان را به مطالعه کتاب از این طریق ترغیب و تشویق کنیم.

وی در ادامه افزود: برای اینکه بتوانیم فرهنگ مطالعه را در جامعه بالا ببریم باید به سمت استفاده از ابزار و تکنولوژی جدید حرکت کنیم و در راستای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از طریق گوشی های همراه و سی دی قدم برداریم.

گفتنی است، شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری جنوب استان آذربایجان شرقی در حال حاضر تنها دو کتابخانه مختص خواهران و برادران دارد و به شدت از کمبود فضای کتابخانه و مطالعه رنج می برد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۱۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان