//
کدخبر: ۱۴۰۲۴۱ //

حجت میرزایی از نامزدی تصدی شهردار تهران انصراف داد

«حجت میرزایی» یکی دیگر گزینه های تصدی پست شهرداری تهران، به نفع محسن هاشمی رفسنجانی از حضور در رقابت انتخاب شهردار انصراف داد.

حجت میرزایی از نامزدی تصدی شهردار تهران انصراف داد
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح امروز علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، لیست 30 نفره پیشنهادی برای تصدی پست شهرداری تهران را به خبرنگاران اعلام کرد.

حجت میرزایی که یکی از 30 نفر پیشنهادی برای تصدی پست شهرداری تهران بود با انتشار نامه ای خطاب به محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران انصراف خود را از حضور در رقابت انتخاب شهرداری تهران اعلام کرد.

در نامه حجت میرزایی خطاب به محسن هاشمی رفسنجانی آمده است: انصراف خود را از کاندیداتوری شهرداری تهران اعلام می دارم، امید بسیار دارم فرصت بهره مندی از شایستگی مدیریتی و تجارب آن بزرگوار برای شهر تهران بهتر از گذشته فراهم آید.

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهرن برای اولین بار محمد علی نجفی را به عنوان شهردار تهران برگزیدند که پس از هفت ماه استعفا کرد.

سید محمدعلی افشانی دومین شهردار منتخب اعضای شورا در دوره پنجم بود که 23 اردیبهشت سکان مدیریت شهری پایتخت را به دست گرفت و در کمتر از شش ماه فعالیت به دنبال ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان اعلام شده است و شهرداران نیز مشمول این قانون خواهند بود.

اعضای شورای شهر تهران تا 22 آبان ماه سومین شهردار تهران در دوره جاری را انتخاب خواهند کرد.

حجت الله میرزایی که سکان دار معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران را بر عهده داشت به تازگی از سوی سید محمد علی افشانی شهردار تهران از سمتش برکنار شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۲۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان