//
کدخبر: ۱۳۸۱۷۶ //

تقدیر از کمیته‌های فنی متناظر استاندارد مستقر در دانشگاه رازی در مراسم روز جهانی استاندارد

کمیته‌های فنی متناظر استاندارد مستقر در دانشگاه رازی در مراسم روز جهانی استاندارد از سوی مسئولان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم روز جهانی استاندارد روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۷در محل اداره کل استاندارد استان کرمانشاه و با حضور معاونین استانداری و مدیران صنایع استان برگزار شد.

در این مراسم، فعالیت‌های دانشگاه در خصوص کمیته‌های فنی متناظر استاندارد فنرها و آنالیز گازها توسط مدیر کل اداره استاندارد استان مورد تقدیر قرار گرفت.

شایان ذکر است، کمیته‌های فنی متناظر استاندارد آنالیز گازها (ISIRI/TC۱۵۸)) و فنرها (ISIRI/TC۲۲۷) پس از ارائه پیشنهاد از طرف دانشگاه به سازمان ملی استاندارد و تصویب آن، در دانشگاه مستقر شده و فعالیت این کمیته‌ها در راستای استانداردسازی در حوزه‌های تخصصی مربوطه از طریق دبیرخانه دانشگاه و با همکاری اداره کل استاندارد استان در حال انجام است.

دکترسید محمدباقر نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی اعلام کرد: جهت تکمیل فعالیت این کمیته‌ها نیاز به مشارکت کلیه صاحب نظران دانشگاهی و صنعتی است لذا از کلیه همکاران دانشگاهی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقه‌مند به همکاری با این کمیته‌ها دعوت می‌شود جهت ثبت درخواست عضویت به منوی "دفتر تدوین استاندارد" در زیرپورتال معاونت پژوهش و فناوری مراجعه کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان