//
کدخبر: ۱۳۷۸۲۵ //

نان از شنبه در استان سمنان گران می شود

ستاد تنظیم بازار استان سمنان ضمن موافقت با افزایش قیمت نان، نرخ های جدید را برای اجرا از روز شنبه تصویب و اعلام کرد.

نان از شنبه در استان سمنان گران می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان گفت: اعضای کمیته تنظیم بازار استان در نشست امروز ستاد نرخ‌های جدید عرضه نان یارانه‌ای در این استان را تعیین کردند.

سید حسن میرعماد افزود: این قیمت‌ها به پیشنهاد کمیسیون آرد و نان استان سمنان به تصویب رسید و از روز شنبه در نانوایی‌های استان اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان سمنان، قیمت هر عدد نان لواش با وزن چانه 210 گرم 2 هزار ریال تعیین شد، قیمت فعلی این نان با وزن چانه 190 گرمی یکهزار و 650 ریال است.

میرعماد افزود: قیمت هر قرص نان بربری با وزن چانه 515 گرمی پنج هزار ریال تعیین شد که این نوع نان در زمان حاضر با وزن چانه 480 گرمی به قیمت چهار هزار و 250 ریال در نانوایی‌های استان سمنان عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: قیمت هر عدد نان تافتون برای عرضه در نانوایی‌های استان از سه هزار ریال با وزن چانه 325 گرم به سه هزار و 500 ریال با وزن هر چانه 445 گرم افزایش خواهد یافت.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان بیان کرد: ستاد تنظیم بازار استان برای قیمت نان در نانوایی‌های آزادپز این استان تصمیم جدیدی نگرفت و بر این استان نان در این نانوایی‌ها با همان قیمت قبلی عرضه می‌شود.

بر اساس آخرین آمار اکنون 800 نانوایی دولتی و آزاد پز در استان سمنان فعالیت دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۸۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان