//
کدخبر: ۱۳۷۶۸۵ //

صدور کیفرخواست برای ۸ مدیر یک شرکت دولتی در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از صدور کیفرخواست برای هشت نفر از مدیران یک شرکت دولتی که باعث تضییع اموال دولتی شده‌اند، خبر داد.

صدور کیفرخواست برای 8 مدیر یک شرکت دولتی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدحسین صادقی در این باره اظهارکرد: اخیرا ازسوی دادسرای استان برای هشت نفر از مدیرانی که با اقدامات خود باعث تضییع اموال دولتی شده اند با صدور کیفر خواست، تقاضای تعیین کیفر و جبران خسارت وارده شده است.

وی با بیان اینکه این هشت نفر از مدیران سابق یک شرکت دولتی در استان هستند، افزود: این افراد به سبب عدم مطالعه کافی در خصوص نحوه اجرای پروژه قبل از انعقاد قرارداد، اضافه پرداخت‌های متعدد و خارج از قرارداد به پیمانکار و تاخیر غیرمتعارف در به بهره برداری رساندن پروژه مورد استنطاق قرار گرفته ‎اند.

 دادستان کرمانشاه اضافه کرد: پس از تکمیل تحقیقات برای این هشت نفر به اتهام تضییع اموال دولتی کیفرخواست صادر شده است.

وی در پایان باتاکید براینکه مدیر، ذیحساب و کارپرداز دستگاه ها و شرکت ها درنحوه هزینه کرد اعتبارات تخصیص یافته و ممیزی و پذیرش اسناد هزینه ملزم به رعایت دقیق مقررات قانونی هستند، عنوان کرد: دستگاه قضایی در راستای صیانت از بیت المال و حفظ حقوق عمومی و مواجهه  جدی و بازدارنده نسبت به مصادیق تخطی از ضوابط ترسیم شده ازسوی قانونگذار با خط کش قانون به محک اقدامات می پردازد و هیچگونه مماشات و چشم پوشی نخواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان