//
کدخبر: ۱۳۶۹۷۳ //

۱۲ هزار و ۷۲۰ گلستانی ویزای اربعین دریافت کردند

مدیر حج و زیارت استان گلستان با اشاره به استقبال پرشور گلستانی ها برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین گفت: تاکنون برای 12 هزار و 720 نفر از متقاضیان این استان ویزای اربعین صادر شده است.

12 هزار و 720 گلستانی ویزای اربعین دریافت کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدعلی میرقاسم پور افزود: این تعداد ویزا از میان 14 هزا رو 600 نفری بوده که در سامانه 'سماح' نام نویسی کرده و برای تحویل مدارک و سایر موارد به دفاتر خدماتی مراجعه کرده اند.

وی عنوان کرد: برای نام نویسی از زائرین و شرکت کنندگان در مراسم اربعین در سطح استان 52 دفتر خدمات زیارتی دائم و موقت خدمت رسانی می کنند که این دفاتر در ایام تعطیل نیز دایر هستند.

وی اضافه کرد: عاشقان و مشتاقان زیارت امام حسین (ع) در این ایام، باید ابتدا در سامانه 'سماح' به نشانی اینترنتی www.samah.haj.ir مراجعه و نام نویسی نمایند و سپس گذرنامه خود را تحویل دفاتر مشخص شده برای صدور روادید بدهند.

میرقاسم پور در خصوص نوع پرداخت هزینه نام نویسی و مبلع آن گفت: زائرین باید مبلغ 2 میلیون و 348 هزار و 750 ریال را از طریق درگاه اینترنتی سمانه سماح پرداحت نمایند که این مبلغ برای خدماتی نظیر صدور روادید، بیمه و پزشکی است.

مدیر حج و زیارت گلستان یادآور شد: نام نویسی از متقاضیان زیارت اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح از چهارم مهر ماه آغاز شده و با توجه به استقرار دفتر کنسولگری عراق در گرگان، صدور ویزای اربعین از 15 مهر ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده و زائران می ‌توانند، به منظور دریافت ویزای اربعین همراه با پوشش بیمه ‌ای و خدمات درمانی به یکی از دفاتر خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه نمایند.

سال گذشته حدود 17 هزار گلستانی با دریافت روادید در مراسم اربعین حسینی (ع) شرکت کردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان