//
کدخبر: ۱۳۶۸۱۴ //

آغاز المپیاد بزرگ ورزشی در ۵۰۰ روستای استان کرمانشاه

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: المپیاد بزرگ ورزش روستایی در 500 روستای استان کرمانشاه آغاز شد.

آغاز المپیاد بزرگ ورزشی در 500 روستای استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال عزیزی از آغاز المپیاد بزرگ ورزش روستایی در 500 روستای استان خبرداد و اظهارکرد: یک بار پیش از این چنین المپیادی را در استان برگزار کردیم، اما به دلیل کمبود اعتبار ناتمام ماند.

وی تصریح کرد: برای اجرای مرحله اول المپیاد، 500 روستای استان را که از نظر امکانات ورزشی نسبت به روستاهای همجوار خود وضعیت بهتری داشتند را انتخاب کردیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تاکیدکرد: ورزشکاران منتخب این مرحله، باید درمرحله بعدی المپیاد که در 85 دهستان برگزار می شود، مسابقه دهند.

وی بابیان اینکه مرحله سوم و چهارم المپیاد در 32 بخش و در سطح 14 شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: اختتامیه این المپیاد در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر برگزار می شود.

عزیزی اضافه کرد: مسابقات  در 10 رشته شامل هفت سنگ، طناب کشی، دژبال، چوب کشی، آمادگی جسمانی و... برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه تاکنون برخی از شهرستان های استان مسابقات را آغاز کرده اند، یادآورشد: این المپیاد از امروز(26 مهر) به مناسبت هفته تربیت بدنی رسما شروع می شود.

معاون ورزش اداره کل  ورزش وجوانان استان از برگزاری مسابقات المپیاد ورزش شهری نیز طی هفته آینده خبرداد و گفت: مجموعا حدود 900 میلیون تومان اعتبار از محل منابع استانی برای برگزاری این دو المپیاد در استان در نظر گرفته ایم.

وی در پایان یادآورشد: این المپیادها با هدف سالم سازی جامعه، افزایش سطح نشاط و شادابی در میان مردم و همگانی کردن ورزش برگزار می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان