//
کدخبر: ۱۳۲۴۸۷ //
جانشین فرمانده سپاه الغدیر :

۲۰ هزار نفر از بسیجیان استان یزد در رزمایش اقتدار حضور دارند

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رزمایش « اقتدار » با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان منتخب 10 شهرستان پنجشنبه هفته جاری با عنوان سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) و باهدف نمایش توان و آمادگی رزمی آن‌ها در مرکز استان برگزار می‌شود.

20 هزار نفر از بسیجیان استان یزد در رزمایش اقتدار حضور دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 300 هزار بسیجی دارد. سرهنگ رضا پورشمسی افزود: این رزمایش با حضور مردم، مسئولان و بسیجیان نواحی مقاومت بسیج همراه با سخنرانی، اجرای سرودهای حماسی و قرائت میثاق نامه بسیجیان انجام می‌شود.

وی هدف از رزمایش را، نشان دادن اقتدار و آمادگی بسیجیان برای دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدهای استکبار جهانی و عوامل آن‌ها ذکر کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مرحله اول رزمایش از نهم شهریور 1397 با اعزام گروه ‌های جهادی به مناطق محروم و حاشیه شهرهای استان و انجام فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و درمانی انجام شد.

پورشمسی اظهار داشت: در این مدت 140 گروه جهادی به‌صورت افتخاری نسبت به ارائه خدمات موردنیاز مردم اقدام و طبق برنامه‌ها مأموریت‌های محوله را انجام دادند.

به گفته وی، مرحله دوم رزمایش از 15 شهریورماه جاری به مدت سه روز با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج در یزد و 9 شهرستان با فعالیت‌های رزمی و فرهنگی انجام شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان