//
کدخبر: ۱۲۹۲۵۷ //

فعالیت سرویس مدارس کرج بدون مجوز شهرداری ممنوع است

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و‌ مسافر شهرداری کرج گفت: فعالیت سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان کرج بدون مجوز این سازمان ممنوع است.

فعالیت سرویس مدارس کرج بدون مجوز شهرداری ممنوع است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد جلال سبزی اظهار داشت : با توجه به مشکلات سال های گذشته ، مقرر شد که در سال تحصیلی جدید سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج به طور مستقیم بر سرویس ایاب و ذهاب مدارس منطقه نظارت کند.

وی عنوان کرد: براساس هماهنگی‌ با پلیس راهور و اداره کل آموزش و پرورش استان، صدور مجوز و الصاق برچسب بر روی سرویس مدارس برای سال تحصیلی 98-97 اجرایی شده است.

سبزی با اشاره به حساسیت عملکرد سرویس مدارس گفت: جابه جایی دانش‌آموزان از ابعاد امنیت جانی و رفتار اجتماعی حائز اهمیت بوده و احراز صلاحیت رانندگان برای فعالیت به عنوان سرویس مدرسه مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون برای بیش از 2 هزار خودرو مجوز فعالیت صادر شده و رانندگان تنها با داشتن پروانه فعالیت از کارگروه سرویس مدارس اجازه ارائه خدمات خواهند داشت.

سبزی گفت: با همکاری پلیس راهور از فعالیت خودروهای فاقد مجوز جلوگیری شده و خودرو متخلفان توقیف خواهد شد.

وی تاکید کرد: از اولیاء انتظار می رود تا در زمان اجاره سرویس مدرسه برای فرزندانشان، دقت لازم بر روی دارا بودن مجوز فعالیت و برچسب ویژه سرویس مدرسه را داشته باشند.

استان البرز بیش از 460 هزار دانش آموز دارد که حدود 300 هزار دانش آموز آنان در شهرستان کرج مشغول به تحصیل می شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان