//
کدخبر: ۱۲۹۱۸۲ //

افزایش ۴ برابری "ترافیک" محورهای کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش چهاربرابری ترافیک محورهای استان در آخرین روز تعطیلات تابستانی خبر داد.

افزایش 4 برابری "ترافیک" محورهای کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حیدری با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای استان، گفت: با توجه به اینکه امروز روز پایانی تعطیلات تابستانی است بیشتر مسافران در راه بازگشت به خانه های خود هستند و این امر موجب شده تا شاهد ترافیک سنگین در محورهای استان باشیم.

وی افزود: در حال حاضر حجم ترافیک درمحورهای استان نسبت به روزهای عادی سال بیش از سه تا چهار برابر افزایش یافته است.

حیدری از حضور بیش از 110 گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای استان خبر داد و افزود: با توجه به شرایط شلوغی محورها پلیس هیچ اغماضی در برخورد با متخلفان نخواهد داشت.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه محورهای خروجی استان را پرترددترین محورهای استان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر محور همدان-کرمانشاه و کرمانشاه-اسلام آبادغرب دارای بیشترین بار ترافیکی هستند.

حیدری با توصیه رانندگان به صبوری در رانندگی، گفت: در این روزها بیشتر تصادفات به علت خواب آلودگی و خستگی راننده و نیز سرعت بالا، از نوع واژگونی است و در این راستا توصیه می شود رانندگان با توجه به شلوغی جاده‌ها با حوصله بیشتری رانندگی کرده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته در یک مورد واژگونی پراید در محور سرپل ذهاب به قصرشیرین، اعضای یک خانواده چهار نفره شامل پدر و مادر و دو فرزندشان جان باختند.

حیدری از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از تکرار این حوادث دلخراش پیشگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه دیررسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است، گفت: امروز روز آخر تعطیلات است و بسیاری برای رسیدن به خانه شتاب میکنند، اما باید دقت داشت حادثه خبر نمیکند و افراد بهتر است حتما در طول مسیر استراحت لازم را داشته و از هرگونه عجله و شتاب در بازگشت خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار رانندگی نباشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۱۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان