//
کدخبر: ۱۲۹۰۰۶ //

گیلان / رضای الهی در گرو خدمت به مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: خدمت به مردم یکی از راه‌های رسیدن به رضای الهی است.

گیلان / رضای الهی در گرو خدمت به مردم است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسم سوگواری امام حسین(ع) در مصلی رشت اظهار داشت: امام سجاد(ع) در روایتی بیان کرده است کسی که لذت دوستی با خدا را بچشد دیگر هیچ لذتی را نمی‌خواهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان دوستی با خدا را بالاترین لذت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) از ابتدای قیامش تمام اقداماتش را برای رسیدن به لقای الی‌الله انجام داد.

فلاحتی تصریح کرد: اینکه می‌گویند امام حسین(ع) حج خود را نیمه تمام گذاشته روایت اشتباهی است زیرا امام حسین(ع) حج عمره مفرده انجام دادند.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه امروز هیئات مذهبی استان گیلان در عزای سیدالشهدا(ع) سنگ تمام گذاشتند گفت: امروز همزمان با ندای اذان ظهر تمام هیئات مذهبی بر خلاف سال‌های گذشته دست از عزاداری برداشتند و به نماز جماعت پرداختند.

وی با بیان اینکه عشق به خدا بزرگترین درس قیام امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) با قیامش هم می‌خواست فساد حکومت وقت را آشکار کند و هم مردم را به سمت دوستی با خدا دعوت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان راه رسیدن به عشق الهی را دوری از عشق‌های مجازی و عرفان‌های نوظهور دانست و ابراز داشت: قرآن کریم و اهل بیت(ع) دو گنجینه الهی هستند که راه رسیدن به عشق الهی را به ما نشان می‌دهند.

فلاحتی انجام واجبات الهی را نخستین راه رسیدن به دوستی با خداوند متعال دانست و عنوان کرد: امام صادق(ع) در روایتی بیان کرده است که خداوند متعال انجام واجبات را بهترین راه رسیدن به رضای خود می‌داند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه توبه کردن و استغفار یکی دیگر از راه‌های رسیدن به خداوند متعال است تصریح کرد: هیچ کس نباید از رحمت خدا مایوس شود زیرا تنها کفار از رحمت الهی ناامید می‌شوند.

وی خدمت به مردم را یکی دیگر از راه‌های رسیدن به رضای الهی دانست و افزود: اگر مسئولان ما بدانند که خدمت به مردم چه کار مهم و باارزشی است هیچگاه در انجام این امر کوتاهی نمی‌کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۰۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان