//
کدخبر: ۱۲۷۳۶۵ //
امام جمعه ارومیه:

نقطه زنی مقر منافقان توسط سپاه نشانه اقتدار بی نظیر کشور است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر اقتدار داخلی نقطه دقیق مقر منافقان را هدف قرار داد و نشان داد نیروهای این کشور با چشمان باز مدافع این مرز و بوم هستند.

نقطه زنی مقر منافقان توسط سپاه نشانه اقتدار بی نظیر کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنیا را مبهوت عظمت و اقتدار خود کرد و نشان داد فرزندان این خاک دنباله رو راه امام علی (ع) و تحت فرمان داهیانه مقام معظم رهبری هستند.

وی اضافه کرد: دنیا بداند فرزندان این خاک با قدرت و صلابت پای آرمانهای این انقلاب ایستاده اند و به کسی اجازه تجاوز به مملکتشان را نمی دهند و با کوچکترین تجاوز برخورد قاطع می کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: ابا عبدالله الحسین به خاطر امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و هدفش ایجاد اصلاحات در امت اسلام بود که تداوم این راه بر همه واجب بوده و کسی بر اجرای آن مستثنی نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: مسوولان حوزه امر به معروف و نهی از منکر در اولویت قرار دارند و بعد از آنها نیز یک وظیفه همگانی برای اقشار مختلف مردم است.

وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از تاکیدات خداوند متعال است و اجرا کنندگان آن مورد لطف و رحمت خداوند متعال قرار می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: ظرفیت های ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیز باید در سطح جامعه به صورت دقیق شناسایی شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم پرشور عزاداری حسینی گفت: دسته های عزاداری دقت کنند که در موقع معین اقدام ‌به برگزاری عزاداری کنند تا فردی اذیت نشود.

وی افزود: مراسم عزاداری عصر تاسوعا و عاشورا با عظمت بیشتری برگزار و رشادت های امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و یاران باوفای آن حضرت بیشتر تبیین شود.

وی بیان کرد: باید مراسم عزاداری امام حسین (ع) با عظمت بیشتری برگزار شود تا به دنیا نشان دهیم هنوز پای آرمان های امام حسین (ع) و شهدا ایستاده ایم.

نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان